حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

فدراسیون جهانی فعالیت‌های رده سنی زیر دوازده سال را اعلام کرد

شناسه : 3513 14 خرداد 1400 - 21:50 1352 بازدید ارسال توسط :

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون تنیس روی‌میز ، طی پیگیری‌های فدراسیون تنیس روی‌میز ایران و پاسخ فدراسیون جهانی ، رده سنی Hopes و یا همان رده ۱۱ و ۱۲ سال دیگر مثل گذشته به فعالیت خودش ادامه نخواهد داد و با برنامه جدید شروع بکار می کند . آقای ماسیمو کنستانتین مسئول این برنامه در فدراسیون […]

فدراسیون جهانی فعالیت‌های رده سنی زیر دوازده سال را اعلام کرد
پ
پ

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون تنیس روی‌میز ، طی پیگیری‌های فدراسیون تنیس روی‌میز ایران و پاسخ فدراسیون جهانی ، رده سنی Hopes و یا همان رده ۱۱ و ۱۲ سال دیگر مثل گذشته به فعالیت خودش ادامه نخواهد داد و با برنامه جدید شروع بکار می کند .

آقای ماسیمو کنستانتین مسئول این برنامه در فدراسیون جهانی در پاسخ به نامه فدراسیون تنیس روی‌میز ایران گفت : تا یک ماه دیگر برنامه‌های این رده سنی به فدراسیون‌های ملی اعلام خواهد شد اما بنا بدلایلی روش‌های قبلی اجرا نخواهد شد و آموزش ها بصورت آنلاین برگزار می شود .

آقای کنستانتین در ادامه گفته برنامه فدراسیون جهانی از شهریور یا مهرماه آغاز بکار می کند و در نهایت ۲۰ بازیکن در جهان انتخاب خواهند شد . البته ایشان چگونگی اجرای این برنامه ها یا رده سنی هوپس را اعلام نکرد .

بر همین اساس امروز جمعه ۱۴ خردادماه جلسه ای با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز و کادرفنی رده سنی هوپس برگزار شد و موارد اعلام شده توسط فدراسیون جهانی مورد بررسی گرفت و پس از اعلام فدراسیون جهانی برنامه های این رده در کشور اعلام خواهد شد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.