حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1423×

اطلاعیه ها

‍ مسابقات بین المللی جوانان از سر گرفته شد

شناسه : 3438 04 خرداد 1400 - 12:59 686 بازدید ارسال توسط :
پس از بیش از یکسال وفقه
‍ مسابقات بین المللی جوانان از سر گرفته شد
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، رقابت های جوانان و نوجوانان تحت عنوان WTT Star contender از فردا در تونس آغاز می شود و نوید شمس نماینده کشورمان به مصاف حریف خود می رود .

در رده جوانان زیر ۱۹ که بر اساس رنکینگ جهانی انتخاب می شوند ۳۲ بازیکن پذیرفته شده اند که نوید شمس بعنوان سید ۱۶ به مصاف حریف خود می رود. نوید از فردا چهارشنبه و در مرحله گروهی با بازیکنان کشورهای ترکیه ، اسلواکی و ورزشکار کروواسی سید یک بازیها مسابقه می دهد . در این رقابت ها امید شمس بعنوان مربی هدایت نوید را برعهده دارد .

بعد از شیوع ویروس کرونا در جهان ، فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ( ITTF ) رقابت های تور جوانان و نوجوانان را لغو کرد و این دومین مسابقه پس از یکسال وقفه است که از فردا به مدت ۵ روز در تونس برگزار شود . چند روز پیش نیز مسابقاتی از این دست در پرتغال انجام شد .

طبق پروتکل های بهداشتی مسابقات بین المللی ، افراد اعزامی قبل از ورود به مسابقات بایستی ۳ بار تست کرونا آنها منفی شود . نفرات شرکت کننده ۷ روز و ۳ روز قبل از پرواز بایستی نتیجه تست PCR کرونا را به فدراسیون جهانی ارسال کنند و به محض ورود به تونس نیز مجددا بایستی تست بدهند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.