حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

اردو تیم ملی بانوان از فردا آغاز می شود

شناسه : 1994 22 آذر 1399 - 13:48 1122 بازدید ارسال توسط :

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، از فردا یکشنبه ۲۳ آذرماه به مدت یک هفته اردوی آمادگی بازیکن منتخب تیم ملی بانوان که قرار است در رقابت های انتخابی المپیک شرکت کنند در مرکز بین المللی آموزش و استعدادیابی شهید عضدی تهران برگزار می شود . ندا شهسواری و شیما […]

اردو تیم ملی بانوان از فردا آغاز می شود
پ
پ

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، از فردا یکشنبه ۲۳ آذرماه به مدت یک هفته اردوی آمادگی بازیکن منتخب تیم ملی بانوان که قرار است در رقابت های انتخابی المپیک شرکت کنند در مرکز بین المللی آموزش و استعدادیابی شهید عضدی تهران برگزار می شود .

ندا شهسواری و شیما صفایی نمایندگان ایران در رقابت های انتخابی المپیک بهمراه دو یار تمرینی ، حمیده ایرانمنش سرمربی و منصوره رضایی مربی تیم ملی در این اردو حضور دارند .

طی هماهنگی های فدراسیون تنیس روی میز و فدراسیون پزشکی ورزشی امروز تست کرونا از اعضا حاضر در اردو گرفته شده و قرار است جواب تست ها فردا اعلام شود که تا فردا تمرینی انجام نمی شود و بازیکنان در قرنطینه هستند پس از آن تمرین از فردا صبح آغاز می شود که ورود و خروج افراد حاضر در اردو ممنوع خواهد بود .

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.