حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1426×

اطلاعیه ها

رئیس هیات تنیس روی میز استان مازندران انتخاب شد

شناسه : 1682 22 آبان 1399 - 14:24 1531 بازدید ارسال توسط :
با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ساری، انتخابات هیات تنیس روی میز استان مازندران برگزار شد
رئیس هیات تنیس روی میز استان مازندران انتخاب شد
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، با حضور مهرداد علی قارداشی ، رئیس فدراسیون ، بریمانی سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی و اعضای مجمع ، انتخابات هیات تنیس روی میز استان مازندران در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و شعبانعلی رمضان نژاد با کسب ۱۶ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای ۴ سال رای اعتماد اعضاء را بدست آورد.

علی قارداشی ضمن تشکر از زحمات باحشمت در طول دوره گذشته، همکاری هیات تنیس روی میز با دستگاه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش مورد تاکید قرارداد گفت : ظرفیت بسیار خوبی در آموزش و پرورش وجود دارد که در سایه تعامل می توان به اهداف توسعه ای در ورزش دست یافت.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز استان مازندران در ادامه با تمجید از جایگاه ورزش مازندران افزود : این استان گل سرسبد ورزش کشور است و طبیعی است که در تنیس روی میز هم سرشار از استعدادها و ورزشکاران آینده دار باشد . و مدال ارزشمند نوشاد عالمیان این موضوع را نیز تائید می کند.

وی با اعلام اینکه انتظارات از تنیس روی میز مازندران بسیار بالا است اظهار داشت؛ از نظر رسانه ها، مردم و مسئولان ارشد نظام اینجا مهمترین بخش کشور در مدال آوری و ورزش است و بنده هم هرچه در توان دارم برای توسعه ورزش مازندران بکار خواهم گرفت.

حسین بریمانی نیز پس از برگزاری این انتخابات، با تشکر از حمایت های رئیس فدراسیون تنیس روی میز، خواستار تداوم نگاه ویژه فدراسیون به توسعه تنیس روی میز استان شد و افزود؛ انتظار می رود آقای رمضان نژاد منتخب این مجمع نیز با تلاش و پشتکار و همکاری و تعامل با فدراسیون و همه دستگاه و نهادها خصوصاً آموزش و پرورش ، برای توسعه همه جانیه این ورزش برنامه ریزی کنند و از ظرفیت مجمع و همه پیشکسوتان و ورزشکاران برای پیشبرد امور این هیات استفاده نمایند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.