حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

7 محرم 1446 Saturday, 13 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

آغاز به کار نمایندگان پینگ پنگ ایران در فیدر ترکیه

شناسه : 14750 26 اردیبهشت 1403 - 13:59 51 بازدید ارسال توسط :
رقابتهای تنیس روی میز فیدر ترکیه با حضور سه نماینده ایران در حال برگزاریست.
آغاز به کار نمایندگان پینگ پنگ ایران در فیدر ترکیه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابتهای wtt فیدر کاپادوکیا از ۲۴ لغایت ۲۸ اردیبهشت با حضور ورزشکاران تنیس روی میز ایران به میزبانی ترکیه در حال پیگیریست.

نوید شمس دارنده رنکینگ ۲۱۸ جهان ،امیر مهدی کشاورزی با رنکینگ ۱۹۲ دنیا و نعیم نوبخت سه نماینده کشورمان از رقابتهای جدول حذفی مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند.

در نخستین دیدار نعیم نوبخت در مرحله اول حذفی مقدماتی به مصاف توبیاس با رتبه بندی ۶۸۰ جهان از کشور دانمارک رفت که در پایان با حساب ۳بر صفر پذیرای شکست شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت .

نوبخت در گیم اول  و سوم ۱۱بر ۶ و در گیم دوم ۱۲بر ۱۰ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و  با وداعی زودهنگام از دور رقابت‌ها کناره گیری کرد.

نوید شمس دیگر نماینده حاضر در رقابتها امروز در جدول حذفی مرحله ۱/۳۲ پایانی پا به میدان خواهد گذاشت و با ایور بان که صاحب رنک ۳۱۸ جهان از کرواسی می باشد به رقابت خواهد پرداخت.

این دیدار  امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۴:۴۵ به وقت تهران برگزار خواهد شد و نماینده کشورمان در صورت پیروزی ساعت ۱۷:۵۰ به وقت تهران با آن جاهیون حریف سر سخت کره ای که رنکینگ ۳۷ جهان را به خود اختصاص داده است روبرو خواهد شد.

امیر مهدی کشاورزی در مرحله ۱/۳۲ پایانی به مصاف با سدریک میسنر با رنکینگ ۱۷۸ از آلمان خواهد رفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.