حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1461×

اطلاعیه ها

قهرمانی ورزشکاران  چینی در پایان مسابقات قهرمانی اینچئون

شناسه : 14371 12 فروردین 1403 - 20:19 46 بازدید ارسال توسط :
در فینال مسابقات تنیس روی میز قهرمانان برتر دنیا در کره جنوبی ، نمایندگان چین بر سکوی قهرمانی ایستادند.
قهرمانی ورزشکاران  چینی در پایان مسابقات قهرمانی اینچئون
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در فینال رقابتهای تنیس روی میز قهرمانان جهان در اینچئون کره جنوبی،  لیانگ جینگ کون از چین که رنکینگ ۳ جهان را در اختیار دارد  در مقابل هوگو کالدرانو دارنده رتبه بندی ۸ دنیا از  برزیل با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد و عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

لیانگ جینگ کون که در بازی سخت و نفس‌گیر مرحله نیمه نهایی با حساب ۴ بر ۳ از سد مالونگ افسانه ای نفر ۴ رنکینگ دنیا از چین گذشته بود در فینال موفق شد ۱۱ بر ۶ در گیم اول، ۱۱بر ۸ در گیم سوم ،۱۱بر ۷ در گیم چهارم و ۱۱ بر ۵ در گیم پنجم در مقابل کالدرانو به برتری دست یابد و تنها در گیم دوم ۱۱ بر ۶ بازی را به حریف واگذار نماید تا در مجموع با حساب ۴ بر ۱ عنوان قهرمانی را از آن خود نماید.

در دیگر مسابقه نیمه نهایی نیز هوگو کالدرانو ۴ بر ۲ در مقابل فان ژندونگ دارنده رتبه ۲ دنیا به پیروزی دست یافت و به دیدار نهایی صعود کرد.

در فینال تمام چینی رقابتهای بانوان نیز سانگ یینگ شا نفر اول رتبه بندی جهان از چین  در مصاف با وانگ منیو که رتبه ۲ دنیا را در اختیار دارد با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

سان یینگ شا در نیمه نهایی با حساب ۴ بر صفر از سد هم وطن خود، وانگ ییدی دارنده رنکینگ ۳ دنیا گذشت و به مرحله فینال صعود کرد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی فی مابین حریفان چینی ، وانگ منیو با غلبه ۴ بر ۲ در مصاف با چنگ منگ با رتبه ۴ دنیا راهی فینال شد.

رقابتهای قهرمانی جهان از ۲۷ لغایت ۳۱ مارس با حضور ۱۶ بازیکن برتر دنیا و در غیاب وانگ چوکین دارنده رنکینگ ۱ دنیا از چین در اینچئون کره جنوبی برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.