حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1463×

اطلاعیه ها

مدیر تیم های ملی: در صورت تغییر قوانین، انتخابی تیم ملی ملاک اصلی فدراسیون است

شناسه : 14365 10 فروردین 1403 - 21:33 47 بازدید ارسال توسط :
مدیر تیم های ملی تنیس روی میز در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون ملاک اصلی نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا نتایج مسابقات انتخابی می باشد.
<strong>مدیر تیم های ملی: در صورت تغییر قوانین، انتخابی تیم ملی ملاک اصلی فدراسیون است</strong>
پ
پ

به‌گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ پس از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز انتخابی نوجوانان دختر و پسر، مدیر تیم های ملی گفت و گویی با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز داشت و به ابهامات موجود باتوجه به مشخص نبودن تاریخ دقیق مسابقات و تعداد نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا پاسخ داد.

میرالماسی گفت: پس از مشخص شدن نفرات برتر تیم های ملی نوجوانان پسر و دختر، جلسه ای با حضور علی حدادگر دبیر کل فدراسیون، مهران احدی سرمربی تیم ملی نوجوانان پسر و مریم معظمی سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر برگزار شد و مقرر گردید در صورت تغییر در بخشنامه مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ، و دریافت بخشنامه مسابقات مبنی بر حضور چهار بازیکن در این رقابت ها، انتخاب نفرات براساس نتایج انتخابی تیم ملی خواهد بود و ملاک اعزام ورزشکاران آخرین مسابقه ی انتخابی خواهد بود.

مدیر تیم های ملی ادامه داد: در بخش پسران، با تصمیم کادر فنی، بنیامین فرجی نفر اول رنکینگ زیر ۱۵ ساله های دنیا انتصاب و فراز شکیبا و مبین امیری نفرات اول و دوم انتخابی تیم ملی، ترکیب سه نفره نوجوانان پسر را تشکیل خواهند داد و در صورت برگزاری مسابقات به صورت نیو سوییتلینگ ، نفر چهارم ترکیب تیم ملی  طبق انتخابی تیم ملی نوجوانان پسر اعزام خواهد شد.

میرالماسی در خصوص تیم ملی دختران افزود: در بخش دختران، یکتا لرکیان به عنوان نفر اول و باران ارجمند به عنوان نفر دوم و الینا ابراهیمی به عنوان نفر سوم انتخابی به عضویت تیم ملی نوجوانان درآمدند و در خصوص انتخاب نفر چهارم دختران نیز تأکید کرد آخرین مسابقه انتخابی و رده بندی بازیکنان ملاک انتخاب چهارمین عضو تیم ملی در قهرمانی نوجوانان آسیا خواهد بود.

مدیر تیم های ملی در پایان تأکید کرد: بازیکنانی که در بخش پسران و دختران در  صورتی که در رده سنی جوانان شانسى برای حضور در انتخابی دارند، این فرصت را از خود نگیرند و در رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان برای رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی تلاش نمایند و شانس خود را برای حضور در تیم ملی جوانان از دست ندهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.