حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1457×

اطلاعیه ها

یک گام تا صعود تاریخی به المپیک 

شناسه : 14170 02 اسفند 1402 - 8:58 56 بازدید ارسال توسط :
تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با پیروزی مقابل سنگاپور به جمع ۱۶ تیم برتر دنیا صعود کرد و حریف آلمان در مرحله ۱/۸ پایانی شد.
<strong>یک گام تا صعود تاریخی به المپیک </strong>
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در نخستین روز از مرحله ی حذفی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان در بوسان کره جنوبی، تیم ملی مردان ایران به مصاف سنگاپور رفت و با ارائه ی یک بازی خیره کننده توانست مقتدرانه ۳ بر صفر سنگاپور را شکست دهد و به جمع ۱۶ تیم برتر دنیا صعود کند.

در نخستین بازی نیما عالمیان با نتیجه ۳ بر ۱ از سد پانگ کویین گذشت، در دومین بازی نوشاد عالمیان نفر ۵۱ رتبه بندی دنیا توانست ۳ بر صفر کوییک ایزاک نفر ۵۵ رتبه بندی دنیا را از پیش رو بردارد و در سومین مسابقه تیمی امیرحسین هدایی در مصاف با چو ژو یو کلارنس با حساب ۳ بر صفر به برتری رسید تا در مجموع ایران با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این دیدار شود و یک گام به المپیک نزدیک تر شود.

مردان تنیس روی میز ایران برای اولین صعود در تاریخ و کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس به مصاف تیم پرافتخار آلمان خواهند رفت و در صورت پیروزی ضمن صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهد کرد.

تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با ترکیب نیما عالمیان، نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایی، محمد موسوی و متین حیدری و با هدایت جمیل لطف الله نسبی در مسابقات تیمی قهرمانی جهان حاضر می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.