حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1457×

اطلاعیه ها

سنگاپور حریف مردان ایران در مرحله حذفی و صعود به المپیک

شناسه : 14168 01 اسفند 1402 - 20:20 54 بازدید ارسال توسط :
پینگ پنگ بازان کشورمان برای صعود به جمع ۱۶ تیم برتر دنیا به مصاف سنگاپور خواهند رفت.
سنگاپور حریف مردان ایران در مرحله حذفی و صعود به المپیک
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ قرعه کشی مرحله ی حذفی مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان برگزار شد و مردان تنیس روی میز کشورمان که کسب عنوان سومی گروه هشتم پای به مرحله حذفی گذاشتند با سنگاپور دیدار خواهند کرد.

سنگاپور که در گروه هفتم پس از اسلوونی در جایگاه دوم قرار گرفت حریف ایران برای رسیدن به جمع ۱۶ تیم برتر دنیا می باشد.

ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان برای صعود تاریخی و کسب سهمیه تیمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس ابتدا سنگاپور را باید از پیش رو بردارند و پس از آن برای صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا و المپیک دیگر مسابقه ی خود را با پیروزی پشت بگذارند و سهمیه تیمی المپیک را کسب نمایند.

 

در دیگر دیدارهای این مرحله، رومانی تیم دوم گروهی که ایران در آن قرار داشت به مصاف انگلیس خواهد رفت، صربستان با چین تایپه مصاف خواهد کرد، هنگ کنگ و اتریش به مصاف هم می روند ، هند و قزاقستان باهم دیدار خواهند کرد، مجارستان و دانمارک به مصاف هم میروند ، چک و لهستان باهم مسابقه خواهند داد و در آخرین بازی این مرحله برزیل و کرواسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مسابقه ی ایران و سنگاپور در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان از ساعت ۷ صبح فردا (چهارشنبه) بر روی میز شماره ۱ برگزار خواهد شد.

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، محمد موسوی ، متین حیدری و با هدایت جمیل لطف الله نسبی در این مسابقات حاضر می باشد.

پینگ پنگ بازان کشورمان با کسب پیروزی مقابل تایلند و مصر و شکست مقابل پرتغال و رومانی در گروه هشتم در مکان سوم قرار گرفتند و راهی مرحله حذفی شدند.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.