حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

شکست دختران پینگ پنگ ایران مقابل حریف اروپایی

شناسه : 14163 30 بهمن 1402 - 7:07 66 بازدید ارسال توسط :
تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در سومین بازی خود با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب لوگزامبورگ شد
شکست دختران پینگ پنگ ایران مقابل حریف اروپایی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در چهارمین روز رقابت های فینال تیمی قهرمانی جهان ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان به مصاف لوگزامبورگ رفتند و با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به این حریف اروپایی واگذار کردند.

شاگردان ایرانمنش با ترکیب شیما صفایی، مشهید اشتری و ندا شهسواری به مصاف لوگزامبورگ رفتند و در نخستین بازی شیما صفایی با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به سارا دی نات واگذار کرد، در دومین بازی مهشید اشتری ملی پوش پینگ پنک ایران به مصاف شیانلیان نی بازیکن چینی الاصل لوگزامبورگ رفت و در حالی که در گیم نخست به برتری رسید، در سه گیم بعد با نتایج نزدیک بازی را به حریف لوگزامبورگی واگذار کرد و ۳ بر ۱ شکست را پذیرا شد و بازی در مجموع ۲ بر صفر به سود لوگزامبورگ شد.

در ادامه ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان به مصاف تسی گوندرینگر نفر سوم ارنج لوگزامبورگ رفت و مقتدرانه با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت تا امید به اردوی تیم ملی بازگردد.

در چهارمین بازی شیما صفایی به مصاف شیانلیان نی رفت و نتوانست مقابل این حریف قدرتمند نتیجه ی لازم را بگیرد و بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود حریف اروپایی خانمه یافت تا در مجموع ایران با حساب ۳ بر ۱ نتیجه را به لوگزامبورگ واگذار کند.

بانوان کشورمان فردا در آخرین بازی مرحله گروهی خود با تیم ملی برزیل مسابقه خواهند داد.


دختران پینگ پنگ ایران که در گروه دوم مسابقات با تیم های آفریقای جنوبی، ژاپن، لوگزامبورگ و برزیل همگروه‌ هستند، در نخستین بازی خود آفریقای جنوبی را ۳ بر صفر شکست دادند و مقابل ژاپن ۳ بر صفر شکست را پذیرا شدند با ۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی گروه ۲ قرار دارند.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.