حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

13 شوال 1445 Sunday, 21 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

مدیر توسعه ITTF : توسعه تنیس روی میز در ایران قابل توجه است

شناسه : 1368 21 مهر 1399 - 10:11 1913 بازدید ارسال توسط :
در پی گزارش فدراسیون تنیس روی میز
مدیر توسعه ITTF :  توسعه تنیس روی میز در ایران قابل توجه است
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در پی اطلاعات خواسته شده فعالیت های مسابقاتی سال ۲۰۱۹ ( ۱۳۹۸ ) توسط فدراسیون جهانی ITTF ، گزارشی به خانم پونا مدیر توسعه این فدراسیون ارسال شد که مورد توجه ایشان قرار گرفت . در نامه الکترونیکی گزارشی از برگزاری تورهای ایرانی همانند قوانین جهانی ، انجام مسابقات باشگاهی بانوان و آقایان در مناطق یازده گانه کشور در سال ۹۸ با حضور ۲۳۶ تیم ، مسابقات لیگ برتر ، برگزاری مسابقات ۸ و ۹ ساله ها ، برگزاری مسابقات المپیاد با شرایط سنی المپیک جوانان و …. ارسال شد .

مدیر توسعه فدراسیون جهانی در جواب گزارش ارسال شده گفت : سیستم مسابقات شما کامل و ساختار بسیار مناسبی دارد که جا دارد به تیم کاری شما در فدراسیون ایران تبریک بگویم که البته دربخش تورها مسابقات مورد توجه من قرار گرفت در صورتی که ساختار مناسبی داشته باشد بسیار رقابتی خواهد بود علی‌الخصوص که جوایز هم داشته باشد .

خانم پلونا در ادامه اظهار داشت : تعداد مسابقات و تیم ها نیز بسیار قابل توجه بود که این نشان دهنده توسعه مناسب تنیس روی میز در تمام مناطق و استان های ایران است که جنبه بسیار مهم آن به طور کلی در توسعه ، رشد و ارتقاء این ورزش است .

در پایان مدیر توسعه ITTF که برگزاری مسابقات برای سنین ۸ و ۹ سال در ایران مورد توجه او قرار گرفته بود درخواست کرد فدراسیون ایران اطلاعات دقیقی در خصوص فعالیت‌های ورزشکاران ۸ و ۹ ساله به ITTF ارسال نماید .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.