حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1459×

اطلاعیه ها

چهارمحال و بختیاری به زودی در کشور قد علم خواهد کرد / حمایت های مدیر کل ورزش استان کم سابقه بوده است

شناسه : 13117 05 آذر 1402 - 8:44 115 بازدید ارسال توسط :
رئیس هیئت تنیس روی میز استان چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد که با پیگیری های مدیر کل ورزش استان خانه تنیس روی میز به این استان تعلق بگیرد.
چهارمحال و بختیاری به زودی در کشور قد علم خواهد کرد / حمایت های مدیر کل ورزش استان کم سابقه بوده است
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ محمد امین علوی رئیس هیئت تنیس روی میز استان چهارمحال و بختیاری پیرامون مسائل مختلف این هیئت با وب سایت فدراسیون مصاحبه ای انجام داده است که مشروح آن بدین شرح است :

 

علوی پیرامون عملکرد هیئت تنیس روی میز استان چهارمحال و بختیاری در چهار سال اخیر و تحت ریاستش توضیح داد : دوران چهارساله ی ریاست بنده در حالی آغاز شد که بدهی های بزرگی بر روی دست هیئت استان از دوره ی قبلی تحمیل شده بود و تمامی آنها تسویه شد. همچنین در دو سال اول با شیوع ویروس کرونا و رکود اقتصادی و ورشکستی بسیار از شرکتها، آغاز این زمان برای ما فرصت بسیار خوبی بود که با تلاش و پیگیری بتوانیم از برند ملی میزهای نوشاد ساخت داخل کشور استفاده کنیم و در همان دو سال ابتدایی تعداد ۲۰ دستگاه میز خریداری شد و تا پایان این چهار سال میزها تعداد شان را به ۴۴ دستگاه در سطح استان افزایش دادیم .

در بدو ورود بنده به هیئت استان ، تعداد هیاتهای شهرستانی تنها ۵ هیات بوده اند اما در حال حاضر این تعداد به ۱۳ هیات شهرستانی رسیده است ، از طرفی با توزیع بیش از ۲۲ عدد تور و پایه و بیش از ۱۵۰۰ عدد توپهای تمرینی و توزیع آن بین هیاتهای مذکور به سمت استاندارد سازی زمین بازی برای بازیکنان را مهیا کردیم. کاری در۴۵سال گذشته در تاریخ هیات تنیس روی میز استان به چشم نمی خورد. حتی در یکی از روستای محروم بدلیل پیگیری های متعدد مربی آنها چهار دستگاه میز تنیس روی میز  اهدا گردید. همچنین برای مسابقات در این دوره توپهای استاندارد استفاده شد و دو دوره ی داوری و مربیگری برگزار شد و اعزام تیم نوجوانان جوانان به مسابقات مناطق و همچنین المپیاد ورزشی از جمله کارهای مؤثر هیئت در چهار سال گذشته بود.  همچنین اکنون با دانشگاه آزاد در حال رایزنی هستیم که بتوانیم برای دانشجویان رشته تربیت بدنی دوره های مذکور را با تخفیف ویژه برگزار کنیم.
در خصوص ساخت احداث سالن اختصاصی تنیس میز پیگیری های بسیاری انجام شده ولی تاکنون مکان خاصی برای این کار بزرگ در نظر گرفته نشده است که امیدواریم درادامه بتوانیم این کار بزرگ را به سرانجام برسانیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان در پاسخ به اینکه در این مدت به عملکرد خودتون چه نمره ای می دهید ادامه داد: در خصوص نمره دادن باید گفت که دیگران در مورد عملکرد بنده باید نمره بدهند و واقعا خود توصیفی بسیار سخت است. قطعا در این مدت چهار سال، کوتاهی ها و نواقصی وجود داشته است که به دلیل نقدینگی بوده است ودر هر صورت به خود حداقل نمره ۱۸ از ۲۰ را خواهم داد.

 

علوی درمورد نقش اداره کل ورزش و جوانان در عملکرد سال های اخیر تنیس روی میز استان گفت: انتخاب هر رئیس هیاتی توسط اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون و سایر اعضا مجمع صورت می پذیرد و قطعا اگر حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون و خیرین که شناخت کافی از عملکردهای قبلی بنده نداشتن چنین توفیقاتی حاصل نمیشد و چنین حمایت هایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در نوع خود کم سابقه بوده است البته از صبر و شکیبایی بازیکنان و مربیان و داوران در این زمینه در کسب این توفیقات باید تشکر کرد. 

 

رئیس هیئت استان در خصوص اینکه در آینده فدراسیون تنیس روی میز و اداره کل ورزش و جوانان چقدر میتوانند موجب موفقیت های روز افزون هیئت استان شوند افزود: ابتدا عرض کنم که در سال های آتی از این استان حرف های زیادی خواهید شنید و استان ما نه تنها استان محرومی است بلکه استان مظلومی نیز می باشد که حتی تاکنون یک سالن اختصاصی تنیس روی میز ندارد و هرچه در تصمیم گیری ها مدیران بالادست هم نظر باشند قطعا دست یابی به این مهم دور از دسترس نیست بنابراین اداره ورزش و جوانان فدراسیون، از نظر فکری و مالی و فنی می توانند کمک شایانی در رشد و توسعه این رشته مفرح ورزشی داشته باشند و بازیکنان تیم ملی با درخشش های بسیار زیادی که در این چند سال گذشته از خود بر جای گذاشته اند نشان دهنده تیمهای مدیریتی قوی پشت سر آنها بنابراین این رشته ورزشی بدلیل چنین نتایج عالی می توانند به عنوان یک برند معرفی شود و مردم خوب کشور استقبال خوبی از آن بکنند که منجر به رشد و تربیت بازیکنان و مربیان و داوران شود.

 

علوی در پایان در پاسخ به اینکه چقدر میتوان امیدوار بود که استان چهارمحال و بختیاری در سال های آتی بتواند قهرمانانی را به کشور معرفی نماید و شما از زیر ساخت و نیروی انسانی کافی برای موفقیت بهره مند هستید خاطرنشان کرد: ما با تربیت بازیکنان و مربیان و داوران در صدد هستیم که به زودی به کسب عنواین قهرمانی مناطق و کشور دست پیدا کنیم. در پاراتنیس روی میز خانم مصطفوی و بازیکن ناشنوای استان رضا قاسمی، همچنین بازیکن بزرگ و قدیمی عباس جعفری نشان داده اند که می توانیم با تلاش و پیگیری به موفقیت های بزرگ دست یابیم.

همچنین بازیکنان پدیده ای در نونهالان داریم ، مثلا امیر علی شهبازی و امیرعلی عسگر زاده و عرفان شاهین و صادقی و در بانوان زهرا علوی در سطح مناطق خوش درخشیده اند. قطعا تمامی این اتفاقات حاصل پیگیری والدین محترم و تلاش خود ورزشکار خود باور و مربیان عزیز بوده است و امیدوارم خواسته به حق بازیکنان ما که خانه اختصاصی تنیس روی میز می باشد به زودی محقق شود.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.