حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1462×

اطلاعیه ها

پیام تبریک سرپرست دفتر حوزه وزارتی به فدراسیون تنیس روی میز

شناسه : 12911 22 مهر 1402 - 9:06 90 بازدید ارسال توسط :
پس از تبریک مقام عالی وزارت، سرپرست دفتر حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان کسب مدال آوری پینگ پنگ بازان کشورمان در بازی های آسیایی هانگژو را تبریک گفت.
پیام تبریک سرپرست دفتر حوزه وزارتی به فدراسیون تنیس روی میز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، پس از کسب موفقیت و تاریخ سازی ورزشکاران تنیس روی میز کشورمان در بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ ، کاوه احمدی سرپرست دفتر حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در پیامی خطاب به مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کسب این موفقیت تاریخی برای ورزش ایران را تبریک گفت.

در پیام احمدی خطاب به علی قارداشی آمده است:

جناب آقای علی قارداشی

رئیس محترم فدراسیون تنیس روی میز

با سلام و خداقوت ؛

حضور موفق در میادین ورزشی یکی از ارزشمندترین افتخاراتی است که هر کشور بدان می بالد و به یقین توسعه و پیشرفت در این عرصه ، مرهون تلاش های بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقا جایگاه میهن عزیزمان قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای خویشتن می دانند. اگر امروز ورزشکاری از ایران اسلامی ، پرچم سه رنگ میهن عزیزمان را در فراسوی مرزها به اهتزاز در می آورد، بی تردید مرهون اندیشه های بلند کسانی است که می خواهند نام ایران و ایرانی در تمام جهان طنین انداز شود.

از این رو از عنایات ارزشمند ، تلاش ها و حمایت های جناب عالی و مجموعه خدوم و معزز آن فدراسیون در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه در مسیر افتخار آفرینی به خصوص در بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ قدردانی نموده و از خداومد منان توفیق روزافزون خدمتگزاران صدیق ملت در عرصه های مختلف زندگی را مسئلت می نمایم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.