حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1463×

اطلاعیه ها

هدایی :حریف سنگاپوری ام را به خوبی میشناسم وآنالیز کرده ام / پینگ پنگ بازان ایران رقابای قدرتمندی برای حریفانشان هستند

شناسه : 12835 06 مهر 1402 - 6:35 129 بازدید ارسال توسط :
عضو تیم ملی تنیس روی میز اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو معتقد است برای تداوم روند موفقیتها در این رشته باید امکانات بیشتری برایشان مهیا شود
هدایی :حریف سنگاپوری ام را به خوبی میشناسم وآنالیز کرده ام / پینگ پنگ بازان ایران رقابای قدرتمندی برای حریفانشان هستند
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛

امیرحسین هدایی پس از پیروزی برابر حریف تاجیکستانی با اشاره به سطح بازی ها اظهار داشت: بازی سبکی بود اما نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت چون این سطح مملو از شگفتی و‌ سورپرایز است.

وی در خصوص دیدارش با عبیدالله سلطان اف توضیح داد: در این رویداد بیشتر به دنبال اجرای تکنیک‌ها و تاکتیک هایم بودم، چرا که در بازی بعدی باید برابر حریف سنگاپوری قرار بگیرم و با او مبارزه کنم.

عضو تیم ملی تنیس روی میز با حساس خواندن مسابقه بعدی اش برابر حریف سنگاپوری یادآور شد: باید روی بازی بعدی متمرکز شوم و به لحاظ ذهنی، تاکتیکی و تکنیکی خوب کار کنم و امروز فرصت تمرین هم در اختیار دارم.

وی در ارتباط با نتایج کسب شده توسط ملی پوشان تنیس روی میز در بازی های آسیایی اظهار داشت: خوشبختانه نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و توانستیم آن تاکتیکها را در بازی هایمان پیاده کنیم.

هدایی افزود: به امید خدا امروز تمرکزم را روی بازی بعدی می گذارم، خود را ریکاوری خواهم کرد، ان‌شاءالله پله پله مسابقات را پیش خواهیم برد تا بتوانیم مثل مسابقات قبلی شگفتی آفرین باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تامین امکانات بیشتر برای ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با وجود اینکه به نسبت سایر کشور امکانات کمتری در اختیار داریم، خوشبختانه در این رویداد به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم.

عضو تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به پیروزی ملی پوشان کشورمان برابر ژاپن افزود: هم اکنون ما در شرایط خوبی قرار داریم. دیگر دست و پا بسته نیستیم، در میادین بزرگ حرف های زیادی برای گفتن داریم و برای رقبایمان حریف قدرتمندی محسوب می شویم.

وی ادامه داد: دیگر پینگ پنگ بازان سایر کشور از رویا رویی با ما ترس دارند، چون ما ژاپن را که یکی از قدرتهای دنیاست توانستیم به راحتی شکست دهیم و همین مسأله انتظارات را بسیار بالا برده است.

هدایی لازمه تداوم موفقیتهای تنیس روی میز را تامین امکانات و تجهیزات بیشتر دانست و گفت: برای رشد بیشتر نیازمند زیرساختها و امکانات مناسب هستیم و باید این رشته بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد چرا که دیگر جزو رشته های مدال آور راکتی شده است.

وی در خصوص علاقه‌مندی چینی ها به ورزشکاران ایرانی اظهار داشت: برای ما هم بسیار جالب که در تمام رویدادها از سوی تعدادی زیادی از تماشاچیان حاضر در مسابقات مورد تشویق قرار می گیریم.

عضو تیم ملی تنیس روی میز با بیان اینکه شناخت خوبی از حریف سنگاپوری دارم، توضیح داد: کوئک آیزاک رنکینگ بهتری نسبت به من دارد. بازی هایش را آنالیز کرده ام و امروز هم چند تاکتیک را در دیدار با حریف تاجیکستانی ام پیاده کردم.

وی همچنین گفت: برای بازی فردا یک تمرین کوتاهی هم خواهم داشت. ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب را به نمایش خواهم گذشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.