حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1472×

اطلاعیه ها

سرمربی تیم‌ ملی تنیس روی میز: فکر نمی‌کردم ژاپن را ۳ بر صفر ببریم 

شناسه : 12807 02 مهر 1402 - 19:33 350 بازدید ارسال توسط :
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: هر سه بازیکن ایران امروز عالی بودند و این تاریخ‌سازی را رقم زدند. حقیقتا فکر نمی‌کردم ۳ بر صفر پیروز شویم.
سرمربی تیم‌ ملی تنیس روی میز: فکر نمی‌کردم ژاپن را ۳ بر صفر ببریم 
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ جمیل لطف‌الله نسبی پس از برتری تنیس روی میز ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: از خیلی وقت قبل برای مدال در آسیا دورخیز کرده بودیم و خوشبختانه اینجا اتفاق افتاد. نشانه‌های این اتفاق از قبل هم بود.

وی ادامه داد: قبلا اینطور بود که خیلی راحت می‌باختیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و از یک برد و دو برد به چندین پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز در خصوص بازی با ژاپن عنوان کرد: هر سه بازیکن امروز عالی بودند و این تاریخ‌سازی را رقم زدند، حقیقتا فکر نمی کردم ۳ بر صفر پیروز شویم. پیش‌بینی می‌کردم که ۳ بر یک ببریم.

لطف الله نسبی با اشاره به اینکه تنیس روی میز در ایران پتانسیل بالایی دارد، گفت: متاسفانه حمایت خوبی نمی‌شود و نیاز است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توجه ویژه کنند و بودجه ما افزایش پیدا کند. کسب رنکینگ و مقام نیازمند آیتم است که دائم در مسابقات باشیم، اما با بودجه‌ای که فدراسیون دارد، سخت است.

وی ادامه داد: تیم ما با امکانات حداقلی تیمی را می‌برد که تمام امکانات برایشان فراهم است. با همه این مسائل بچه‌های با غیرت و با تعصب هستند و این شاهکار را رقم زدند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص بازی نیمه نهایی، گفت: بازیکنان ما به خصوص نوشاد با بازیکنان شرق آسیا خیلی خوب بازی می‌کند. از سوی دیگر اعتماد به نفس بچه‌ها بالا رفته و امیدوارن مقابل کره جنوبی هم نمایش خوبی داشته باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.