حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1471×

اطلاعیه ها

هدایی: پیروزی مقابل تیم دوم دنیا برای ما غیرقابل باور است

شناسه : 12804 02 مهر 1402 - 19:26 246 بازدید ارسال توسط :
ملی‌پوش تنیس‌روی میز ایران گفت: پیروزی مقابل تیم دوم دنیا برای ما غیرقابل باور است.
هدایی: پیروزی مقابل تیم دوم دنیا برای ما غیرقابل باور است
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ امیرحسین هدایی بعد از پیروزی تاریخی تیم ملی تنیس روی میز ایران مقابل ژاپن و قطعی کردن مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت:  خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. این لحظه‌ها برای ما غیر قابل باور است که بتوانیم تیم دوم دنیا را در المپیک آسیایی ببریم. خیلی خوشحال هستیم و همان‌طور که قبل از بازی هم گفتم این بازی به مسائل ذهنی، روحی و روانی برمی‌گردد.

وی افزود: باور پیروزی را داشتیم و حتی زمانی که ۱۰ بر هشت عقب بودم با تمام وجود جنگیدم. قبل از بازی به نیما (عالمیان) گفتم باور دارم هاریموتو را می‌بری. بابت این اتفاق خیلی خوشحال هستیم، چون کار بسیار بزرگی را انجام دادیم. خوشحالم که توانستیم دل ورزشی‌ها، پینگ‌پنگی‌ها و مردم عزیزمان را شاد کنیم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران درباره دیدار مرحله نیمه‌نهایی مقابل کره جنوبی خاطرنشان کرد: من جدول را ندیدم ولی می‌رویم تا کره را هم ببریم و به امید فینالیست شدن خود را قطعی کنیم. هرچه خدا بخواهد. تمام تلاش خودمان را به‌کار می‌گیریم و باور داریم بهترین تیم تنیس روی میز تاریخ را داریم.

هدایی با اشاره به ترکیب سه نفره خود با برادران عالمیان نیز گفت: ما سه نفر مکمل‌ و کمک حال یکدیگر هستیم و به امید خدا اتفاقات خوبی را رقم می‌زنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.