حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1454×

اطلاعیه ها

تنیس روی میز بازی های آسیایی هانگژو2022؛

تاریخ‌سازیِ تنیس‌روی‌میز ایران در بازی های آسیایی/ قطعی شدن مدال برنز پس از ۶۵ سال

شناسه : 12789 02 مهر 1402 - 17:20 333 بازدید ارسال توسط :
مردان باغیرت تیم‌ملی پینگ‌پنگ ایران توانستند تیم قدرتمند ژاپن را مقتدرانه ۳ بر صفر شکست دهند و سامورایی ها را به زانو در بیاورند.
تاریخ‌سازیِ تنیس‌روی‌میز ایران در بازی های آسیایی/ قطعی شدن مدال برنز پس از ۶۵ سال
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در نخستین بازی از مرحله ۱/۴ پایانی تنیس روی میز مردان بازی های آسیایی هانگژو، تیم ملی ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند.

در نخستین مسابقه، نیما عالمیان با شایستگی هاریموتو از ژاپن دارنده رنکینگ ۴ دنیا را در یک بازی نفسگیر با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و ایران را ۱ بر صفر جلو انداخت.

در دومین بازی نوشاد عالمیان در مقابل توگامی از ژاپن قرار گرفت و در حالی که در دو مصاف قبلی خود از این بازیکن ژاپنی شکست خورده بود، توانست با غیرت مثال زدنی این حریف قدرتمند را شکست دهد و تیم ایران را ۲ بر صفر پیش بیاندازد.

ایران که تنها به یک برد از سه بازی باقی مانده برای تاریخ سازی در قاره ی کهن نیاز داشت در بازی سوم با هنرنمایی امیرحسین هدایی در مقابل یوشیمورا از ژاپن در یک بازی سخت با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد تا تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران مقتدرانه ژاپن دارای رنکینگ ۲ تیمی دنیا را با حساب ۳ بر صفر شکست دهد.

با صعود ایران به نیمه نهایی مسابقات بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ مدال برنز ملی پوشان کشورمان قطعی شد و در نیمه نهایی برای رسیدن به فینال با کره جنوبی دیدار خواهند کرد.

تیم ملی تنیس روی میز ایران آخرین بار در المپیک آسیایی توکیو در سال ۱۹۵۸ توانسته بود مدال برنز تیمی را کسب کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.