حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

پیام تبریک رئیس فدراسیون تنیس روی میز به کیومرث هاشمی

شناسه : 12777 27 شهریور 1402 - 13:04 158 بازدید ارسال توسط :
رییس فدراسیون تنیس روی میز در پیامی به وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس فدراسیون تنیس روی میز  به کیومرث هاشمی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در پی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پیامی این انتخاب شایسته را تبریک گفته و برای وزیر ورزش و جوانان آرزوی موفقیت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

“بدین وسیله به نمایندگی از خانواده تنیس روی میز کشور، اخذ رای اعتماد قاطع از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران را به شما تبریک می گویم.  

انتخاب به حق و شایسته حضرتعالی بعنوان وزیر ورزش و جوانان و حسن تدبیر رئیس جمهور محترم کشورمان و اعتماد شایسته نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به فال نیک گرفته و روزهای خوش، همراه با موفقیت های روز افزون برای جنابعالی و ورزش کشور آرزومندم.

بدون شک پیام و اظهارات درخشان شما در صحن علنی مجلس و اعتماد نمایندگان مردم به حضرتعالی مبین مقبولیت، تخصص، توانمندی و شایستگی جنابعالی در این مقام عالی است.

ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت این انتخاب شایسته، توفیق روز افزون و موفقیت جنابعالی در مسئولیت جدیدتان را از خداوند منان مسئلت دارم.”

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز

عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.