حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1454×

اطلاعیه ها

مجمع عمومی فدراسیون در سال 1402؛

مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد

شناسه : 12712 22 شهریور 1402 - 9:34 191 بازدید ارسال توسط :
صبح روز سه شنبه 21 شهریورماه 1402 مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ صبح روز (سه شنبه) ساعت ۹:۰۰ صبح مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز با حضور اعضا در محل آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که نماینده‌های هیات های استانی از طریق ویدئو کنفرانس از محل استانی خود در این جلسه حاضر شده بودند.

 

در این جلسه سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته‌ ملی‌ المپیک ، کمال جوانمرد نائب رئیس کمیته ملی پارالمپیک، آرش فرهادیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها به همراه مهرداد علی قارداشی رئیس، علی حدادگر دبیر و بهنام حبیب زاده مومن و پریسا صمدی نواب رئیس فدراسیون و نمایندگان باشگاه‌ها و کمیسیون های مربیان، ورزشکاران و داوران حضور داشتند.

 

در ابتدا مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون با خیر مقدم به اعضای مجمع، مسئولان هیات های استانی و نمایندگان ارگان ها گزارش جامعی از فعالیت های انجام شده در سال ۱۴۰۱ در مجمع ارائه داد. قارداشی ضمن ارئه گزارش در خصوص کسب نتایج درخشان ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی توسط دختران و پسران پینگ پنگ ایران، به کسب موفقیت در بازی های آسیایی هانگژو اشاره کرد و از سید محمد پولادگر برای اضافه شدن نفر چهارم به لیست تیم ملی مردان برای حضور در بازی های آسیایی تقاضای همکاری کرد و از مسئولان ورزش کشور خواستار پیگیری این موضوع برای حضور مقتدرانه در بازی های آسیایی شد.

 

برنامه مجمع با ارائه گزارش حسابرس مستقل و خزانه دار ادامه پیدا کرد که بیلان مالی فدراسیون با اکثریت آرا مورد تایید قرار گرفت. در ادامه پس از ارائه گزارش الیاسی بازرس فدراسیون کلیه اعضا مجمع به آن رای تایید دادند.

 

در پایان سید محمد  پولادگر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های رئیس و اعضای مجمع در سالی که گذشت، از برنامه ریزی برای کسب موفقیت در مسابقات پیش رو اشاره کرد و با توجه به حضور قدرت های اصلی جهان در آسیا ، کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا و رویدادهای آسیایی را با کسب مدال در آوردگاههای جهانی یکسان دانست.

 پولادگر ضمن یادآوری کسب مدال برنز ارزشمند نوشاد عالمیان در مسابقات بازی های آسیایی سال ۲۰۱۸ در جاکارتا ، ابراز امیدواری کرد که این مدال تاریخی در بازی های آسیایی پیش رو خوش رنگ تر و حتی تعداد مدال های ایران در بازی های آسیایی با توجه به داشتن لژیونرهای پینگ پنگ ایران محقق شود و برای اضافه شدن نفر چهارم به لیست تیم ملی برای اعزام به بازی های آسیایی قول پیگیری داد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.