حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1454×

اطلاعیه ها

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا؛

باخت میلی متری تیم دوبل برادران عالمیان مقابل رنکینگ یک دنیا در یک قدمی مدال برنز تاریخی قهرمانی آسیا

شناسه : 12694 17 شهریور 1402 - 11:00 201 بازدید ارسال توسط :
تیم دو نفره برادران عالمیان در یک بازی حساس و نفس گیر با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مقابل رنکینگ یک دوبل دنیا از کره جنوبی شکست خورد و از کسب مدال تاریخی برنز آسیا بازماند.
باخت میلی متری تیم دوبل برادران عالمیان مقابل رنکینگ یک دنیا در یک قدمی مدال برنز تاریخی قهرمانی آسیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در مرحله ۱/۴ پایانی مسابقات دو نفره تنیس روی میز قهرمانی آسیا، تیم دو نفره ایران متشکل از نیما و نوشاد عالمیان به مصاف تیم دو نفره کره جنوبی متشکل از جانگ ووجین و لیم جونگهون دارنده رنکینگ یک دوبل دنیا رفت و در حالی که با نتیجه ۲ بر صفر مقابل این حریف قدرتمند شرق آسیایی پیش بود در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ نتیجه را به تیم اول دوبل دنیا واگذار کرد.

 

تیم دو نفره برادران عالمیان در گیم نخست در حالی که ۱۰ بر ۶ از حریف قدرتمند خود عقب بود توانست با حساب ۱۲ بر ۱۰ پیروزی را از آن خود کند. در گیم دوم ملی پوشان پینگ پنگ ایران با غیرتی مثال زدنی از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفتند و با نتیجه ۱۱ بر ۶ برنده گیم دوم شدند. در دست سوم این بازی تیم ایران در آستانه پیروزی و برد تاریخی قرار داشت و ۷ بر ۳ از حریف پیش افتاد اما تیم میزبان که از حمایت حداکثری هواداران کره ای بهره لازم را می برد توانست به بازی برگشته و نتیجه را به سود خود رقم بزند و با حساب ۱۱ بر ۸ گیم سوم را به سود خود به اتمام برساند.

در گیم چهارم این مسابقه بازهم ملی پوشان کشورمان بازی را در دست گرفتند و ابتدا از حریف خود پیش افتادند ، اما تیم اول دوبل دنیا از تجربه ی خود و امتیاز میزبانی نهایت استفاده را کرد و توانست با نتیجه ۱۱ بر ۸ این دست را نیز به سود خود به اتمام برساند تا همه چیز برابر شود.

اوج حساسیت در گیم سرنوشت ساز پنجم رقم خورد و این بار تیم دو نفره کره جنوبی از همان ابتدا، بازی را در اختیار گرفت و توانست در مقابل تیم دو نفره ایران با نتیجه ۱۱ بر ۴ به برتری دست یابد و در مجموع با حساب ۳ بر ۲ این بازی حساس و نفسگیر را به سود خود به پایان رساند.

تیم دو نفره کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات دوبل قهرمانی آسیا ، صبح شنبه از ساعت ۱۰ به وقت محلی باید به مصاف تیم دونفره چین ، متشکل از مالونگ و وانگ چوکین رود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۱۲ تا ۲۰ شهریور ماه در شهر پیونگ چانگ کره جنوبی در جریان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.