حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

تنیس روی میز قهرمانی آسیا کره جنوبی؛

صعود دختران پینگ پنگ ایران به جام جهانی با پیروزی مقابل ازبکستان

شناسه : 12599 13 شهریور 1402 - 15:18 149 بازدید ارسال توسط :
تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان با پیروزی 3 بر 2 مقابل ازبکستان عنوان نهم مسابقات قهرمانی آسیا را تصاحب کرد و جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد.
صعود دختران پینگ پنگ ایران به جام جهانی با پیروزی مقابل ازبکستان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ تیم ملی تنیس روی میز دختران کشورمان بعد از صدرنشینی در گروه سوم و پیروزی مقابل تیم های لائوس و مغولستان برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر قهرمانی آسیا به مصاف قهرمان جهان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب چین شد.

بانوان کشورمان برای تکرار عنوان نهمی سال گذشته به مصاف ازبکستان رفتند و با ارائه یک بازی حساب شده با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافتند و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردند.

در نخستین بازی ندا شهسواری در مصاف با روزالینا ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد، در ادامه مهشید اشتری توانست ۳ بر صفر مارخابو از ازبکستان را شکست دهد و بازی را به تساوی بکشاند.

در بازی سوم، شیما صفایی در مواجهه با ریما از ازبکستان ۳ بر ۱ به برتری دست یافت و تیم ایران را ۲ بر ۱ پیش انداخت.

در چهارمین مسابقه، ندا شهسواری در مصاف با مارخابو بازی را با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ واگذار کرد تا همه چیز در عدد دو مساوی شود.

در بازی سرنوشت ساز پنجم ، مهشید اشتری با با روزالینا از ازبکستان دیدار کرد و توانست با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به نفع خود به پایان ببرد تا تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ از سد ازبکستان بگذرد و عنوان نهمی آسیا را بدست آورد.

تکرار عنوان نهمی برای بانوان ایران در حالی رقم خورد که تیم های قدرتمند چین و مالزی که سال گذشته در مسابقات حضور نداشتند ، امسال در این رقابت ها حضور پیدا کرده بودند و کار دختران کشورمان نسبت به سال گذشته برای کسب این عنوان و جواز حضور در جام جهانی به مراتب سخت تر بود.

تیم بانوان ایران با ترکیب ندا شهسواری ، مهشید اشتری، شیما صفایی و فاطمه یاری و با هدایت حمیده ایرانمنش در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر می باشد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۱۲ تا ۲۰ شهریورماه در پیونگ چانگ کره جنوبی در جریان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.