حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1464×

اطلاعیه ها

پیام تبریک رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مناسبت روز خبرنگار

شناسه : 12558 17 مرداد 1402 - 9:56 221 بازدید ارسال توسط :
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مناسبت روز خبرنگار
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز طی پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ورزشی تبریک گفت.

مهرداد علی قارداشی در پیامی اظهار کرد: بدون شک بخش مهمی از موفقیت های امروز ورزشکاران کشورمان در همه رشته های ورزشی مرهون زحمات خبرنگاران است بنابراین روز خبرنگار فرصت مناسبی است برای یادآوری و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی عزیزانی که با دلسوزی، صداقت و سلامت در حوزه رسانه‌ای مهم و تاثیرگذار چون ورزش فعالیت دارند.

قارداشی در ادامه افزود: بدون شک رسیدن به اهداف والا و رشد و پیشرفت در عرصه ورزش ، بدون همراهی،حمایت و هدایت رسانه‌های ورزشی امکان پذیر نخواهد بود، بواقع آنها با قلم شیوای خود همواره با انتشار موفقیت های ورزشکاران و تلاش مدیران در داخل کشور و انعکاس رویدادهای بین المللی مسیر توسعه ورزش را هموار کرده اند‌.

بی تردید هیچ ترازویی نمی‌تواند ارزش تلاش‌های این قشر زحمت‌کش را اندازه‌گیری کرده و چیزی جز ارزشمندتر از قلم نمی‌تواند مراتب تقدیر این برادران و خواهران پرتلاش باشد.

بدینوسیله از تلاش‌ها و همراهی‌های اهالی رسانه نهایت سپاس و قدردانی را اعلام می‌دارم و امیدوارم در سایه پروردگار متعال سلامت، موفق و سربلند باشید.

مهرداد علی قارداشی 

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ، عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.