حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1471×

اطلاعیه ها

هلیا اصغری سفیر ورزش ایران در یونان و دیدار با رئیس IOC

شناسه : 12434 25 خرداد 1402 - 19:18 209 بازدید ارسال توسط :
هلیا اصغری ملی پوش تنیس روی میز ایران به عنوان نماینده ورزش ایران در شصت و سومین نشست رهبران جوان المپیک حاضر شد.
هلیا اصغری سفیر ورزش ایران در یونان و دیدار با رئیس IOC
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، شصت و سومین نشست رهبران جوان المپیک با حضور نمایندگان ۱۰۱ کشور دنیا از ۲۰ خرداد ماه به میزبانی کشور یونان آغاز شد.

هلیا اصغری ملی پوش تنیس روی میز کشورمان به عنوان تنها نماینده ورزش ایران در این نشست حضور دارد.

در نخستین روز این گردهمایی، توماس باخ رئیس IOC و رئیس جمهور کشور یونان با نمایندگان کشورهای حاضر در این نشست دیدار و گفت و گو کردند. 

در ادامه ورزشکاران و نمایندگان کشورهای مختلف با حضور در المپیا محل برگزاری بسیاری از رویدادهای ورزشی در المپیک باستان از این مکان تاریخی بازدید بعمل آوردند.

رئیس آکادمی ملی المپیک یونان برای ورزشکاران حاضر در این گردهمایی بزرگ سخنرانی کرد و توضیحاتی پیرامون این مکان تاریخی ورزش دنیا برای حضار ارائه کرد.

شرکت کنندگان در این دوره ی ده روزه می بایست در کلاس ها و کنفرانس های مربوطه شرکت کرده و هرکدام از نفرات ملزم به ارائه ی دو سوال پیرامون ارزش ها و جنبش المپیک می باشند و باید پیشنهادات و پاسخ های خود را در قالب مقاله به مسئولین حاضر ارائه دهند.

سفیران ورزش دنیا در طول روز علاوه بر حضور در کلاس های تئوری، تمرینات ورزشی را به صورت انفرادی در یک رشته، و گروهی در رشته ای دیگر پشت سر گذاشته و هر نفر نیز می تواند در یک حوزه ی هنری نظیر موسیقی، شعر یا ادبیات فعالیت کند.

هلیا اصغری به عنوان نماینده ورزش ایران با حضور در بخش انفرادی رشته تنیس روی میز و حضور در بخش تیمی رشته ی بسکتبال در این دوره حضور دارد و در تلاش است این دوره ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و نماینده شایسته ای برای ورزش ایران در نشست رهبران جوان المپیک باشد.

 

شصت و سومین نشست سفیران جوان المپیک از ۲۰ تا ۳۰ خردادماه با حضور ۱۲۶ ورزشکار منتخب از سراسر دنیا به میزبانی شهر آتن در کشور یونان در جریان است.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.