حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

برترین های رقابت های انتخابی تیم ملی پاراتنیس روی میز کلاس های ایستاده مشخص شدند

شناسه : 12410 06 خرداد 1402 - 15:12 238 بازدید ارسال توسط :
مسابقات انتخابی پارا تنیس روی میز در کلاس های ایستاده با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
برترین های رقابت های انتخابی تیم ملی پاراتنیس روی میز کلاس های ایستاده مشخص شدند
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ مرحله نهایی انتخابی تیم ملی پاراتنیس روی میز کشور جهت حضور در بازی های آسیایی از تاریخ سوم خردادماه  لغایت پنجم خردادماه به میزبانی کمپ بین المللی شهید عضدی برگزار شد و در کلاسهای چهار گانه ایستاده نفرات برتر خود راشناخت.
در کلاس شش: احد تقی زاده مقام اول را کسب کرد و محمد قنبری از استان تهران و قاسم رائف فر از استان خراسان رضوی در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند.

 در کلاس هشت که با حضور شش نفر برگزار شد ، مهدی هاتفی از یزد ، محمد طاها خسروی از تهران، صادق ناظمی از تهران با کسب عناوین اول تاسوم به مرحله بعد راه یافتند.

کلاس نه با حضور هشت نفر برگزار شد، در این کلاس ناصر دهقانپور از تهران، محمد عرفان غلامی از مازندران، یوسف بچاری از خوزستان با کسب عناوین اول تا سوم به مرحله بعدی راه یافتند.

در مرحله دوم مسابقات انتخابی نیز، سه نفر برتر هر کلاس یکبار دیگر بصورت دوره ای باهم به رقابت پرداختند که در این مرحله در کلاس شش ، احد تقی زاده از آذربایجان شرقی اول شد. در کلاس هشت مهدی هاتفی از یزد قهرمان شد، در کلاس نه محمد عرفان غلامی از استان مازندران نفر برتر این کلاس شد. 

 در مجموع کلاسهای ادغامی مهدی هاتفی از استان یزد با غلبه بر محمدعرفان غلامی از استان مازندران بهترین بازیکن کلاسهای ایستاده شد. فینال این رقابت ها با حضور بهنام حبیب زاده مومن نائب رئیس فدراسیون و سیما لیموچی رئیس کمیته پاراتنیس روی میز و سیدابراهیم واقفی سرمربی تیم ملی پاراتنیس روی میز بزرگسالان کشورمان برگزار شد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.