حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

تنیس روی میز قهرمانی جهان؛

شش آسیایی، یک آفریقایی ویک اروپایی درجمع ۸ نفر برتر قهرمانی جهان

شناسه : 12396 05 خرداد 1402 - 15:18 167 بازدید ارسال توسط :
مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان با حضور شش بازیکن آسیایی ، یک آفریقایی و یک اروپایی پیگیری خواهد شد.
شش آسیایی، یک آفریقایی ویک اروپایی درجمع ۸ نفر برتر قهرمانی جهان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و چهره ی برترین های این رشته در بخش مردان مشخص شده است.

فان ژن دونگ نفر اولین رنکینگ دنیا از چین بعد از استراحت در دور اول در مرحله دوم با جینیوس یونانی که توانست امیرحسین هدایی از کشورمان را شکست دهد بازی کرد و با پیروزی مقابل این حریف یونانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر راه یافت. فان زن دونگ در دو بازی بعدی خود حریفانی از هنگ کنگ و آلمان را شکست داد و به جمع ۸ بازیکن برتر قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
شانس اول قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان در این مرحله با عمر عصار از مصر مسابقه خواهد داد.
عمر عصار مصری ابتدا حریفی از اکوادور را به سختی شکست داد، در ادامه با گراسیمنکو از قزاقستان که توانست امین احمدیان از ایران را از دور مسابقات حذف کند مسابقه داد و به پیروزی دست یافت. عصار در مرحله ۱/۱۶ پایانی دست به کاری بزرگ زد و توانست مورگارد از سوئد دارای رنک ۱۰ دنیا را شکست دهد. عصار برای حضور در جمع ۸ بازیکن برتر جام حریفی از کرواسی با رنک ۴۵ دنیا را از پیش رو برداشت و حریف فان ژن دونگ افسانه ای شد.

دیگر مصاف حساس مرحله ۱/۴ پایانی را لیانگ جینگ کون از چین با رنکینگ ۵ دنیا در مصاف با توموکازو هاریموتو ژاپنی دارنده رنک ۴ دنیا برگزار خواهند کرد.

در همین مرحله، دو آسیایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و مصاف کاملا چینی میان دو پینگ پنگ باز قدرتمند دنیا یعنی مالونگ افسانه ای دارای رنکینگ ۳ دنیا و لین گائویان دارنده رنک ۷ دنیا یکی از حساس ترین بازی های روز هفتم قهرمانی جهان را رقم خواهد زد.

آخرین بازی مرحله ۱/۴ پایانی مصاف آندرس لیند با رنک ۱۸۰ دنیا از دانمارک در مواجهه با وانگ چوکین چینی نفر دوم رتبه بندی دنیا می باشد.

لیند دانمارکی که شگفتی ساز مسابقات لقب گرفته است و تمامی حریفانی که رنکینگ بالاتری از خود داشتند را شکست داد ، ابتدا مونتیرو پرتغالی با رنک ۱۷۸، افاندرو از پورتوریکو با رنک ۷۱ دنیا و نوشاد عالمیان از ایران با رنکینگ ۵۵ را شکست داد و به جمع ۱۶ بازیکن برتر دنیا راه یافت. این بازیکن دانمارکی که تنها اروپایی حاضر در جمع ۸ بازیکن برتر دنیا می باشد برای رسیدن به مرحله ۱/۴ پایانی ووجین از کره جنوبی با رنکینگ ۱۳ دنیا را شکست داد و شگفتی دیگری در این جام به نام خود ثبت کرد.

بدین ترتیب مرحله ۱/۴ پایانی با حضور ۶ بازیکن از قاره آسیا (شامل ۵ بازیکن چینی و یک ژاپنی) یک بازیکن از قاره آفریقا (مصر) و یک بازیکن از اروپا (دانمارک) برگزار خواهد شد و چهره ی مدال آوران بخش انفرادی رقابت های قهرمانی جهان مشخص خواهد شد.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۷ خرداد ماه به میزبانی شهر دوربان آفریقای جنوبی در حال برگزاری می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.