حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با استاندار مرکزی دیدار کرد

شناسه : 12325 21 اردیبهشت 1402 - 15:16 242 بازدید ارسال توسط :
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون با فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی دیدار کرد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با استاندار مرکزی دیدار کرد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز با فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی دیدار کرد.

بعد از پایان مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان مرکزی، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون به همراه مسعود پیرایش مدیر کل ورزش و جوانان استان و علی اکبر نجفی رئیس هیئت استان با حضور در استانداری مرکزی با فرزاد مخلص الائمه دیدار کرد.

در این ملاقات، علیقارداشی با اشاره به موفقیت های اخیر فدراسیون تنیس روی میز در مجامع بین المللی و رویدادهای آسیایی و جهانی اظهار امیدواری کرد در رقابت های بازی های آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک پاریس ، این موفقیت ها تکرار شوند.

مخلص الائمه نیز با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی، نقش فدراسیون ها، علی الخصوص فدراسیون تنیس روی میز را در استفاده از تجهیزات و البسه ایرانی موثر دانست و قول مساعد داد که هیئت تنیس روی میز استان مرکزی با حمایت های استانداری از میز های ایرانی نوشاد بیش از پیش استفاده کرده و نسبت به تهیه میز ایرانی اقداماتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی صورت پذیرد.

در پایان مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون ضمن قدردانی از حمایت های مادی و معنوی استاندار، نسبت به ورزش استان مرکزی لوح یادبودی از سوی فدراسیون به مخلص الائمه اهدا کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.