حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1449×

اطلاعیه ها

نفرات برتر تیم ملی جوانان پسر در اصفهان انتخاب شدند

شناسه : 12216 16 اردیبهشت 1402 - 8:53 274 بازدید ارسال توسط :
نفرات برتر انتخابی تیم ملی جوانان پسر در اصفهان مشخص شدند.
نفرات برتر تیم ملی جوانان پسر در اصفهان انتخاب شدند
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان پسر در اصفهان، چهار بازیکن برتر این مسابقات به عضویت تیم ملی در آمدند.

نوید شمس از استان البرز با کسب ۲۱ امتیاز و تنها یک شکست قهرمان شد، سامران کریمی از کردستان نیز تنها با یک شکست و کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت، امیرمهدی کشاورزی از استان تهران با ۱۹ امتیاز سوم شد و پرهام اشرفی دیگر نماینده استان تهران با کسب ۱۸ امتیاز به مقام چهارم دست یافت و صاحب پیراهن تیم ملی تنیس روی میز جوانان شدند.

مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان پسر به میزبانی خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شد و ۱۲ نفر برتر این مسابقات در یک جدول دوره ای به با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این رقابت ها برای انتخاب چهار بازیکن برتر جهت حضور در مسابقات آسیای میانه و قهرمانی آُیا که قرار است شهریور ماه امسال برگزار شود انتخاب شدند.

سرداوری این مسابقات برعهده علیرضا حجازیان، سرداور با سابقه پینگ پنگ کشورمان بود.

در خاتمه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در پیامی از میزبانی شایسته استان اصفهان و هیئت تنیس روی میز این استان از مسابقات جوانان پسر تقدیر و تشکر کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.