حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

7 شوال 1445 Monday, 15 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1444×

اطلاعیه ها

دختر دیار الوند قهرمان نوجوانان ایران شد

شناسه : 12189 08 اردیبهشت 1402 - 22:23 291 بازدید ارسال توسط :
ستایش ایلوخانی، دختر نوجوان همدانی بدون شکست قهرمان رقابت های رده بندی نوجوانان دسته یک کشور شد.
دختر دیار الوند قهرمان نوجوانان ایران شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در پایان رقابت های تنیس روی میز نوجوانان دسته یکم کشور، ستایش ایلوخانی با اقتدار و بدون باخت تمامی حریفان خود را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی نوجوانان ایران را تصاحب کرد.

رقابت های دسته یک نوجوانان کشور به مدت سه روز به میزبانی خانه تنیس روی میز قم برگزار شد و ۱۶ بازیکن برتر این رده سنی در یک جدول دوره ای باهم به رقابت پرداختند. 

ستایش ایلوخانی از همدان با کسب ۳۰ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، باران ارجمند با ۲۹ امتیاز از تهران نائب قهرمان شد و یکتا لرکیان با کسب ۲۸ امتیاز از خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

ال آی ابراهیم پور از آذربایجان غربی چهارم شد، ماندانا موسوی از استان اصفهان در مکان پنجم ، فاطمه یزدان پناه از فارس در جایگاه ششم ، مارال تقی زاده و نسیم صالح اقدم هردو از استان آذربایجان شرقی در جایگاه هفتم و هشتم قرار گرفتند و جواز حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی را کسب کردند.

 

رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر جهت حضور در مسابقات آسیای میانه و همچنین قهرمانی آسیا با حضور ۸ بازیکن برتر دسته یک و چهار نفر برتر رنکینگ جهانی برگزار خواهد شد.

سرداوری این مسابقات برعهده فهیمه امیریان بود و منصوره السادات شریف کمک سرداوری این دوره از مسابقات را عهده دار بود.

اختتامیه این رقابت ها با حضور مهدی اکرامی رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم برگزار شد و به سه نفر برتر مسابقات مدال و حکم قهرمانی اهدا گردید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.