حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1426×

اطلاعیه ها

کانتندر جوانان ترکیه 2023

شش مدال رنگارنگ پسران پینگ پنگ ایران در مسابقات آزاد جهانی ترکیه / فرجی اولین طلای ایران در سال جدید را صید کرد

شناسه : 12146 05 فروردین 1402 - 19:02 248 بازدید ارسال توسط :
مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی (کانتندر) جوانان ترکیه با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز برای پسران ایران پایان یافت.
شش مدال رنگارنگ پسران پینگ پنگ ایران در مسابقات آزاد جهانی ترکیه / فرجی اولین طلای ایران در سال جدید را صید کرد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛  در پایان مسابقات آزاد جهانی ( کانتندر ) جوانان ترکیه، پینگ پنگ بازان کشورمان در چهار رده ی سنی صاحب شش مدال رنگارنگ شدند.

بنیامین فرجی ، نابغه ی نوظهور تهرانی پینگ پنگ کشورمان در رده ی سنی زیر ۱۵ سال با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل حریف ترکیه ای عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در رده ی سنی زیر ۱۹ ساله ها نوید شمس در تقابل با کویک ایزاک بازیکن قدرتمند اهل سنگاپور با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند و نائب قهرمان شد. 

در رده ی سنی زیر ۱۳ ساله ها، فراز شکیبا دارنده مدال نقره هوپس جهان در مصاف با اوکال از کشور میزبان با حساب سه بر صفر مغلوب شد و نقره گرفت.

همچنین محمد امین صمدی و بنیامین فرجی در رده ی سنی زیر ۱۷ سال و امیر مهدی کشاورزی در رده ی سنی زیر ۱۹ سال با قبول شکست در مرحله ی نیمه نهایی صاحب گردن آویز برنز شدند.

بدین ترتیب راکت بدستان نوجوان و جوان تنیس روی میز ایران سال جدید را با کسب شش مدال رنگارنگ از مسابقات آزاد جهانی (کانتندر) آغاز کردند.

هدایت تیم اعزامی تنیس روی میز کشورمان برعهده ی علی حدادگر بود.

مسابقات آزاد جهانی (کانتندر) جوانان ترکیه از دوم تا پنجم فروردین ماه به میزبانی شهر آنتالیا و با حضور پینگ پنگ بازانی از قاره های آسیا، اروپا و آفریقا برگزار شد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.