حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

یک طلا ، دو نقره و سه برنز دستاورد پسران پینگ پنگ ایران در روز نخست مسابقات آزاد جهانی (کانتندر) عراق

شناسه : 12132 27 اسفند 1401 - 22:45 194 بازدید ارسال توسط :
پسران پینگ پنگ باز ایران با کسب شش مدال رنگارنگ در دو رده ی سنی زیر 13 سال و زیر 17 سال کار خود را در مسابقات آزاد جهانی ( کانتندر ) عراق آغاز نمودند.
یک طلا ، دو نقره و سه برنز دستاورد پسران پینگ پنگ ایران در روز نخست مسابقات آزاد جهانی (کانتندر) عراق
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در پایان مسابقات رده های سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۳ ساله های آزاد جهانی (کانتندر) سلیمانیه، در بخش پسران، ورزشکاران ایرانی شش مدال رنگارنگ کسب کردند.

در رده ی سنی زیر ۱۳ سال، مبین امیری از کشورمان در نیمه نهایی با غلبه بر پاکزاد رحیمیان دیگر نماینده ایران به فینال راه یافت. در دیگر بازی نیمه نهایی پرهام گلستانی از کشورمان با نتیجه سه بر صفر از سد آریا خدایاری گذشت و فینالیست شد. 

در فینال تمام ایرانی رده سنی زیر ۱۳ ساله ها ، مبین امیری، نوجوان اصفهانی تنیس روی میز کشورمان با حساب سه بر یک از سد پرهام گلستانی دیگر نماینده پینگ پنگ ایران گذشت و قهرمان شد.

در این رده ی سنی هر چهار مدال توزیع شده به ورزشکاران شایسته ی کشورمان اهدا شد.

در رده ی سنی زیر ۱۷ ساله ها سامران کریمی با غلبه بر ابراهیم گوبران از مصر فینالیست شد و در فینال با شکست مقابل تام کلوزت از بلژیک نایب قهرمان شد. بنیامین فرجی دیگر نماینده تنیس روی میز ایران در این مسابقات در نیمه نهایی با نتیجه نزدیک سه بر دو مغلوب تام کلوزت از بلژیک شد و به مدال برنز مشترک اکتفا کرد.

رقابت های تنیس روی میز آزاد جهانی (کانتندر) عراق در بخش پسران از ۲۷ اسفندماه تا ۱ فروردین ۱۴۰۲ در شهر سلیمانیه در جریان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.