حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1473×

اطلاعیه ها

مسابقات پاراتنیس روی میز انفرادی با معرفی نفرات برگزیده خاتمه یافت

شناسه : 12012 17 اسفند 1401 - 23:37 258 بازدید ارسال توسط :
رقابت های تنیس روی میز در شش کلاس برگزار شد و نفرات برتر هر کلاس مشخص شدند.
مسابقات پاراتنیس روی میز انفرادی با معرفی نفرات برگزیده خاتمه یافت
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ رقابت های پارا تنیس روی میز مردان در کمپ بین المللی شهید عضدی در شش کلاس برگزار شد.

در پایان این مسابقات و در کلاس ۶ احد تقی زاده از استان آذربایجان شرقی اول شد ، قاسم رائف فر از استان خراسان رضوی نائب قهرمان شد و محمد قنبری از استان تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در کلاس ۷ ، یحیی شیخی از استان گلستان قهرمان شد، حمیدرضا شجیع از استان خراسان رضوی دوم شد و عبدالجلیل گرگانی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مسابقات کلاس ۸ نیز مهدی هاتفی از استان یزد اول شد، حسین جعفری از استان تهران در جایگاه دوم قرار گرفت و صادق ناظمی از استان تهران در جایگاه سوم ایستاد.

در رقابت های کلاس ۹ محمد عرفان غلامی از مازندران قهرمان شد، ناصر دهقان پور از استان تهران نائب قهرمان شد و یوسف بچاری از استان خوزستان در مکان سوم قرار گرفت.

در کلاس ۱۰ علی راستی از اصفهان عنوان قهرمانی را بدست آورد، یاوری از تهران دوم شد و علی سام خانی از استان البرز در رتبه ی سوم قرار گرفت.

و بلاخره در کلاس ۱۱ مهدی ساعی از استان تهران مقام اول را بدست آورد ، محمد عباسی از استان زنجان دوم شد و سید احمدرضا حسینی از استان تهران سوم شد.

این مسابقات به مدت دو روز در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران برگزار شد و در مراسم اختتامیه این مسابقات حمیدرضا صابری عضو هیئت رئیسه فدراسیون ، ابراهیم واقفی سرمربی تیم ملی و سیما لیموچی رئیس کمیته پاراتنیس روی میز حضور داشتند و مدال و حکم قهرمانی را به نفرات برتر اهدا کردند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.