حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

13 شوال 1445 Sunday, 21 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

لیگ پاراتنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور با معرفی تیم های قهرمان خاتمه یافت

شناسه : 11998 16 اسفند 1401 - 23:13 196 بازدید ارسال توسط :
در مسابقات لیگ پاراتنیس روی میز بانوان، در دو بخش نشسته و ایستاده تیم های قهرمان مشخص شدند.
لیگ پاراتنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور با معرفی تیم های قهرمان خاتمه یافت
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت های لیگ پاراتنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور با حضور هشت تیم در دو بخش ایستاده و نشسته در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران برگزار شد.

در بخش نشسته تیم فیاض بخش مشهد متشکل از زهرا انصاریان ، نرگس قابلی و مونا مسعودی با هدایت عفت برنا عنوان قهرمانی را تصاحب کرد و تیم آسایشگاه کهریزک متشکل از الهام چزانی و حدیث اصلانی  به مقام دوم دست پیدا کردند. همچنین تیم لیمون الف با بازیکنانی همچون میترا قرمسینی ، رقیه روشن و نرگس قاسمی با هدایت معصومه یعقوبی در مکان سوم این بخش قرار گرفت.

در کلاس ایستاده نیز تیم هوای خوب فارس متشکل از زهرا نمازی ، نرجس سلطان محمدی با مربیگری سیده فاطمه اعتصام نیا قهرمان شد و تیم توان یابان خراسان متشکل از مهتاب رمضانی ، خدیجه شیرسوار و یاسمن احسان خواه با هدایت سمیه کبیری در مکان دوم جای گرفت. همچنین تیم خراسان شمالی با نفراتی همچون راضیه گریوانی ، زهرا علی آلادی و مربیگری محبوبه حری در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون با اهدای کاپ قهرمانی ، مدال و حکم قهرمانی در کمپ بین المللی شهید عضدی برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.