حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

علیپور: حضور در المپیک آرزوی دیرینه من است / بدون حمایت های هیئت استان موفقیت امکانپذیر نبود

شناسه : 11980 11 اسفند 1401 - 20:36 259 بازدید ارسال توسط :
عضو تیم ملی جوانان تنیس روی میز ایران در گفت و گو با سایت فدراسیون از آرزوی خود برای حضور و موفقیت در المپیک گفت.
علیپور: حضور در المپیک آرزوی دیرینه من است / بدون حمایت های هیئت استان موفقیت امکانپذیر نبود
پ
پ

مبین علیپور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: بدست آوردن و پوشیدن پیراهن تیم ملی قطعا بزرگترین و قشنگترین هدفی است که هر ورزشکاری میتواند به دنبال آن باشد.

این هدف به قدری زیباست که من از بچگی، برای رسیدن به آن هدف از خیلی چیزها گذشتم و تمام انرژی و تلاشم را برای رسیدن به آن صرف کردم.
خستگی و بدن درد ، تمرین های طولانی و سنگین ، دوری از جمع خانواده و حضور در شهرهای دور و نزدیک برای تمرین و مسابقه، همچنین هزینه های سنگین ، تنها گوشه ای از سختی های رسیدن به این هدف بود که صد البته با پوشیدن این پیراهن ارزشمند همه ی این خستگی ها از تن ورزشکار خارج می شود.

علیپور پیرامون سختی های تمرینات طاقت فرسا گفت : شاید باورش کمی سخت باشد، ولی روز هایی بوده است که چیزی در حدود ۱۰ ساعت تمرین مداوم و بدنسازی سنگین داشته ام بطوری که شب از شدت بدن درد حتی خوابیدن برایم مشکل بود اما هیچکدام از اینها من را ذره ای از اهدافم دور نکرده است.

عضو تیم ملی تنیس روی میز جوانان ایران با اشاره به عناوینی که در سطح ملی و بین المللی بدست آورده است خاطرنشان کرد: در خصوص عناوینی که از بدو ورود به این رشته مهیج داشته ام،  بهتر است به مدال های رنگارنگ و قهرمانی ها و عناوین مختلف ملی و بین المللی در تمامی رده های سنی از هوپس تا نوجوانان و جوانان اشاره کنم که گل سرسبد این عناوین، کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان ایران بود که زمینه ساز حضورم در تیم ملی جوانان فراهم شد و توانستم در مسابقات قهرمانی آسیای میانه در کشور قزاقستان حضور پیدا کنم و در این رویداد کسب عنوان ارزشمند قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان آورم.
علاوه بر این ها حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور لائوس و همچنین قهرمانی رقابت های انفرادی کانتندر رنکینگ جهانی کشور عراق جزو افتخارات اخیر کسب شده‌ام در این رده سنی بوده است.
در سطح باشگاهی نیز در حال حاضر بعنوان سرباز در خدمت تیم رعد پدافند هوایی هستم که خوشبختانه امسال موفق به کسب عنوان سومی رقابت های لیگ برتر شدیم.

بازیکن ارومیه ای تیم ملی تنیس روی میز جوانان در پاسخ به اینکه علاقه ی مردم ارومیه بیشتر به والیبال است ، چگونگی گرایش به تنیس روی میز و موفقیت در این رشته را تصریح کرد: درسته در شهر ارومیه تمام علایق  معطوف به والیبال است و در کوچه و خیابان های شهر شما به وضوح میتوانید تور های والیبال و علاقه به این رشته را از کوچک به بزرگ ببینید ولی آشنایی من با پینگ پنگ کاملا اتفاقی و جالب بود و آن هم زمانی بود که من به همراه برادر و پدرم برای ثبت نام برادر بزرگتر خود به سالن تنیس روی میز رفته بودیم ولی مربی سالن با دیدن سن و سال و جثه ی من تشخیص داد و گفت که این بچه به درد من میخورد و این شد شروع داستان استعدادیابی من که خیلی سریع عشق و علاقه به این رشته را از خود بروز دادم.

علیپور در خصوص آینده ی ورزشی خود و سقف آرزوهای پینگ پنگی ادامه داد: در خصوص آینده برنامه های زیادی مد نظر دارم و من آدمی نیستم که به کم قانع باشم.  بدست آوردن پیراهن تیم ملی سخت بود ولی نگه داشتن آن خیلی سخت تر است و من هم امیدوارم تا سال های خیلی زیاد در سطح اول ملی خوش بدرخشم و به جایگاه ها و عناوین ملی و انفرادی بیشتری دست پیدا کنم اما سقف آرزویی که همیشه برای خودم متصور هستم، حضور در مسابقات المپیک و درخشش با پیراهن ایران عزیز می باشد.

 

بازیکن تیم رعد پدافند در ادامه گفت: خانواده بزرگترین و اساسی ترین رکن هرچیزی می باشد و بهتر است بگویم خانواده همه چیز است و بدون حضور و حمایت های آنها علی‌الخصوص پدرم که به هر طریقی از جانش مایه گذاشته است و همیشه حامی من بوده است و بدون حمایت های آنها هرگز به این جایگاه نمی‌رسیدم.

وی ادامه داد : امیدوارم که با پیشرفت ها و موفقیت هایی که در آینده بدست می آورم بتوانم گوشه ای از زحماتشان را جبران نمایم. علاوه بر حمایت خانواده، اولین مربی و استعدادیاب من استاد ببردل بود که من همیشه قدردان زحمات و محبت های ایشان هستم و تاثیر زیادی در رشد و شکوفایی من در این رشته داشته است.

 

علیپور در خصوص اینکه چه موانع و مشکلاتی پیش روی خود در جهت رسیدن به موفقیت میبیند گفت : در خصوص موانع که باید بگویم مشکلات زیادی بوده است از نبود امکانات سخت افزاری کافی، گرانی تجهیزات ورزشی، هزینه های سرسام آور اعزام به مسابقات بین‌المللی که در شرایط اقتصادی فعلی واقعا سنگین است همگی قوز بالا قوز شده است تا نتوانیم اعزام های بیشتری به رقابت های بین المللی و کسب رنکینگ داشته باشیم اما با همه ی این تفاصیل جا دارد از مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون که تمام تلاش خود را جهت بهبود شرایط و جذب اسپانسر برای اعزام ملی پوشان رده های سنی به رقابت های مختلف بین المللی انجام می دهند تشکر و قدردانی نمایم و امیدوارم با حمایت های مالی از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این مشکلات کاسته شود.

عضو تیم ملی جوانان در خاتمه عنوان کرد: در پایان ضمن قدردانی از همه ی دست اندرکاران و خادمین فدراسیون، جا دارد یک تشکر ویژه داشته باشم از مهندس بابک کریم زاده مالک هلدینگ الماس فیلم آذربایجان که در این سال ها حامی مالی بنده بوده است و زحمت اسپانسرینگ من برعهده ی ایشان بوده است، همچنین از دکتربهادری ریاست هیات استان که همواره با حمایت های همه جانبه ی خود مسیر پیشرفت و کسب موفقیت را برای من آسان تر نموده است تشکر می کنم، و جا دارد اینجا از زحمات همه ی  مربیان عزیزم در تیم ملی، آقایان  لطف‌الله نسبی ، میعاد مکیف ، هادی صبحی ، امیر بخشی  و مهران احدی و سایرین تشکر و قدردانی نمایم.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.