حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور تهران؛

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان قهرمانی کشور در تهران

شناسه : 11965 06 اسفند 1401 - 0:31 296 بازدید ارسال توسط :
رقابت های تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با قهرمانی صابری، گلستانی، احتشام زاده، محمدزاده و غازی آذری در رده های سنی مختلف در تهران به اتمام رسید.
معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان قهرمانی کشور در تهران
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور یادواره زنده یاد صمد عنصرودی و شادروان رحیم یعقوبی در ۵ رده ی سنی و با حضور ۸۲ ورزشکار در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در رده ی سنی ۴۰ تا ۴۹ سال مجتبی صابری از استان تهران قهرمان شد و مهدی پریسایی از استان لرستان در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین محمد باقری و غلامرضا جعفرپور ، هردو از استان تهران در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال رمضانعلی محمودی گلستانی از استان خراسان رضوی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد و ابوالفضل نوفلاح از استان البرز دوم شد. همچنین مصطفی شاه محمدی از استان البرز و محمد ابراهیمیان از استان اصفهان در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سال ، مجید احتشام زاده از استان تهران قهرمان شد، شهریار نامور از استان آذربایجان شرقی نائب قهرمان شد و داریوش ضرغام پور از استان تهران و حسین رئیسی از استان اصفهان به صورت مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.

در رده ی سنی ۶۵ تا ۶۹ سال جلیل محمدزاده از استان خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت، سید کمال سیدعلی از تهران دوم شد و قاسم غیاثوند از قزوین و ناصر نظری زاده از استان اصفهان مشترکا سوم شدند.

در پایان و در رده ی سنی ۷۰ سال به بالا ، رحیم  غازی آذری از استان خراسان رضوی قهرمان شد، سهراب طاهریان از استان البرز رتبه ی دوم را تصاحب کرد و ابراهیم میرزایی از استان مرکزی و حسین عباسپور از استان البرز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

مراسم اختتامیه این مسابقات با اهدای مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی با حضور ، علی حدادگر دبیر فدراسیون، حمیدرضا صابری رئیس هیئت استان تهران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون، احسان اله اشفیعی خزانه دار و عضو هیئت رئیسه فدراسیون، محسن اسدبیگی رئیس هیئت تنیس روی میز استان لرستان ، رضا فتاحی سرپرست تیم ملی و علی جعفری قهرمان پیشکسوتان جهان و سایر پیشکسوتان ارزنده ی تنیس روی میز کشورمان برگزار شد.

 

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.