حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

هوپس قهرمانی جهان فرانسه 2023،

تیم ملی هوپس ایران با کسب دو مدال از آوردگاه جهانی به میهن بازگشت + تصاویر

شناسه : 11921 04 بهمن 1401 - 8:03 206 بازدید ارسال توسط :
تیم ملی هوپس تنیس روی میز کشورمان با کسب یک مدال نقره و یک برنز از رقابت های جهانی پاریس با استقبال مسئولین به کشور بازگشت.
تیم ملی هوپس ایران با کسب دو مدال از آوردگاه جهانی به میهن بازگشت + تصاویر
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ تیم ملی هوپس کشورمان که توانست در رقابت های جهانی فرانسه، یک مدال نقره توسط فراز شکیبا و یک مدال برنز توسط وانیا یاوری کسب کند ، در میان استقبال مردم و مسئولین به میهن بازگشت.

در این استقبال، مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون، علی حدادگر دبیر ، فاطمه کیوانی نائب رئیس بانوان و خانواده بازیکنان حضور داشتند.

در مراسم استقبال از تیم ملی هوپس کشورمان، گروه موسیقی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و از مدال آوران کشورمان با نواختن موسیقی استقبال بعمل آوردند.

مهران احدی، دارنده مدال طلای انفرادی و برنز دوبل پیشکسوتان جهان نیز در میان استقبال مسئولان فدراسیون همزمان با تیم ملی هوپس به میهن بازگشت.

تیم ملی هوپس تنیس روی میز ایران متشکل از وانیا یاوری و فراز شکیبا با هدایت حوری آقامیری و محسن شیشه گرها از اول بهمن ماه در میان برترین های هوپس جهان حضور داشتند و در نهایت توانستند یک مدال نقره در بخش پسران و یک برنز در بخش دختران بدست آورند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.