حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

14 شوال 1445 Monday, 22 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

انتخابی قهرمانی جهان 2023 قطر؛

نخستین برد ایران در انتخابی جام جهانی

شناسه : 11857 17 دی 1401 - 12:30 619 بازدید ارسال توسط :
تیم دو نفره احمدیان و هدایی با پیروزی مقابل حریف اماراتی به مرحله یک هشتم پایانی رقابت های انتخابی جام جهانی 2023 صعود کردند.
نخستین برد ایران در انتخابی جام جهانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در آغاز رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ ، تیم دو نفره امین احمدیان و امیرحسین هدایی در مصاف با تیم دو نفره البلوشی عبدالله و محمد جاسم از امارات با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد و به مرحله یک هشتم پایانی صعود کرد.

تیم دو نفره ایران در گیم اول با حساب ۱۱ بر ۴ به برتری دست یافت، در گیم دوم بازی با نتیجه ۱۱ بر ۹ به سود امارات خاتمه یافت. در گیم سوم ملی پوشان کشورمان ۱۱ بر ۵ بازی را به سود خود تمام کردند. در ادامه و در گیم چهارم بازی با نتیجه نزدیک ۱۲ بر ۱۰ به سود ایران خاتمه یافت و سرانجام در گیم پنجم نیز بازی با نتیجه ۱۱ بر ۹ به سود تیم دو نفره احمدیان و هدایی خاتمه یافت تا در مجموع با نتیجه ۴ بر ۱ به مرحله بعد صعود کنند.

ملی پوشان کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی روز دوشنبه به مصاف تیم دو نفره هند متشکل از هارمیت دسای و شاه مانوش خواهد رفت.

رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ از ۱۷ تا ۲۳ دی ماه در شهر دوحه قطر در جریان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.