حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

13 شوال 1445 Sunday, 21 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

انتخابی قهرمانی جهان 2023 قطر

آغاز رقابت های تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان در دوحه

شناسه : 11853 17 دی 1401 - 6:46 704 بازدید ارسال توسط :
پینگ پنگ بازان ایران، برای کسب سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2023 آفریقای جنوبی از امروز (شنبه) در دوحه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
آغاز رقابت های تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان در دوحه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت های تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان (آفریقای جنوبی ۲۰۲۳) در قاره ی آسیا از امروز (شنبه) ۱۷ دی ماه در شهر دوحه آغاز خواهد شد.

ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان برای کسب سهمیه، در دو بخش دوبل و انفرادی به مصاف حریفان خواهند رفت.

در مرحله یک شانزدهم پایانی بخش دو نفره، از ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی ، تیم دوبل امین احمدیان و امیرحسین هدایی از کشورمان به مصاف تیم دوبل البلوشی عبدالله و محمد جاسم از امارات خواهند رفت و در صورت پیروزی در مرحله بعد به مصاف تیم دوبل هارمیت دسای و شاه مانوش از هند خواهد رفت.

در دیگر مسابقه ، تیم دو نفره برادران عالمیان ، در گام نخست با قرعه استراحت روبرو شدند و در مرحله یک هشتم پایانی به مصاف برنده دیدار بحرین و قزاقستان خواهند رفت.

در بخش انفرادی، پینگ پنگ بازان ایرانی از فردا (یکشنبه ) از مرحله یک سی و دوم به مصاف رقبای خود خواهند رفت ، ابتدا از ساعت ۱۴ به وقت دوحه، نوشاد عالمیان با رتبه بندی ۸۱ دنیا از ایران به مصاف علی عمر از یمن خواهد رفت و در صورت برد، در مرحله یک شانزدهم پایانی به مصاف وانگ چوکین دارنده رنکینگ ۳ جهان از چین خواهد رفت.

در ادامه و از ساعت ۱۴:۵۰ به وقت محلی، نیما عالمیان با رتبه بندی ۱۹۹ دنیا از ایران به مصاف احمد از کشور میزبان خواهد رفت و در صورت پیروزی، در مرحله یک شانزدهم پایانی با برنده محمد جاسم از امارات و لی سانگسو از کره جنوبی دیدار خواهد کرد.

امیرحسین هدایی دارنده رنکینگ ۱۳۰ دنیا در اولین مسابقه خود از ساعت ۱۵:۴۰ به وقت محلی با شتی سانیل از هند دارای رنکینگ ۲۱۲ دنیا روبرو خواهد شد و در صورت برد در این بازی در مرحله یک شانزدهم با برنده المهنادی احمد خلیل از قطر و ژیانگ پنگ از چین روبرو خواهد شد.

آخرین بازی ورزشکاران ایرانی در بخش انفرادی ، مصاف امین احمدیان با رنکینگ  ۱۸۵ دنیا در مقابل عبدالوهاب محمد از قطر خواهد بود، که نماینده کشورمان در صورت پیروزی در مرحله یک شانزدهم، باید با برنده کمال آکانتا از هند و جان ماری از فیلیپین به رقابت بپردازد.

مسابقات انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در قاره آسیا از ۱۷ تا ۲۳ دی ماه به میزبانی دوحه قطر در جریان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.