حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1416×

اطلاعیه ها

یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز، دستاورد پسران پینگ پنگ باز ایران در کانتندر لبنان

شناسه : 11718 01 آذر 1401 - 19:20 1091 بازدید ارسال توسط :
پسران تنیس روی میز ایران در مسابقات کانتندر نوجوانان و جوانان لبنان یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز کسب کردند.
یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز، دستاورد پسران پینگ پنگ باز ایران در کانتندر لبنان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت های تنیس روی میز کانتندر نوجوانان و جوانان لبنان با کسب چهار مدال رنگارنگ برای پسران ایران پایان یافت.

شاگردان هادی صبحی در پنج رده سنی مختلف در این مسابقات حضور یافتند که دستاورد آنها، کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز بود.

در رده سنی زیر ۱۱ ساله ها ، فراز شکیبا که به تازگی قهرمان هوپس آسیا شده بود، توانست با پیروزی مقابل حریف لبنانی در فینال، عنوان قهرمانی را برای کشورمان تصاحب کند.

در رده ی سنی زیر ۱۳ ساله ها نیز ، شکیبا با پیروزی مقابل حریفی از بلژیک به نیمه نهایی راه یافت ، اما در این مرحله مغلوب عبدالمالک از مصر شد و به مدال برنز قناعت کرد.

در رده ی سنی زیر ۱۵ ساله ها، بنیامین فرجی دارنده ی مدال برنز نوجوانان آسیا، در نیمه نهایی مغلوب یاسین گابر از مصر شد و به مدال برنز مشترک این رده ی سنی دست پیدا کرد.

در ادامه و در رده سنی زیر ۱۷ ساله ها، امیر مهدی کشاورزی در نیمه نهایی یاسین گابر از مصر را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد، در مسابقه پایانی، کشاورزی به مصاف آلن حریف قدرتمند قزاقستانی رفت و با شکست مقابل این بازیکن سرشناس قزاق به مدال نقره این مسابقات بسنده کرد.

در خاتمه و در رده سنی زیر ۱۹ ساله پارسا خلیلی در مرحله یک هشتم پایانی مقابل حریفی از بلژیک شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

رقابت های کانتدر نوجوانان و جوانان لبنان از ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه به میزبانی شهر جزینه برگزار شد و تنیس روی میز کشورمان با داشتن ۴ نماینده در این رقابت ها با کسب چهار مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.