حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

تنیس روی میز کاپ آسیا؛

برد دلچسب نوشاد مقابل حریف سرشناس چینی در کاپ آسیا

شناسه : 11697 26 آبان 1401 - 20:48 1429 بازدید ارسال توسط :
نوشاد عالميان با نتيجه ٤ بر ٢ لين گائويان قدرتمند از چين را شكست داد.
برد دلچسب نوشاد مقابل حریف سرشناس چینی در کاپ آسیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در چارچوب مسابقات کاپ آسیا در بانکوک تایلند، نابغه ی تمام نشدنی پینگ پنگ ایران ، حریف عنوان دار و سرشناس چینی راشکست داد.

نوشاد عالمیان دارای رتبه بندی ۸۴ دنیا با پیروزی ارزشمند ۴ بر ۲ مقابل لین گائویان از چین با رتبه بندی ۱۳ جهان ، دست به کاری بزرگ زد و انتقام نیمه نهایی بازی های آسیایی جاکارتا را از این حریف قدر چینی گرفت.

نوشاد در گیم اول ۱۱ بر ۴ پیروز شد، گیم دوم با حساب ۱۱ بر ۳ به سود ورزشکار کشورمان خاتمه یافت، در گیم سوم حریف چینی ۱۱ بر ۵ بازی را به سود خود تمام کرد ، در ادامه و در گیم چهارم بازی بسیار پایاپای پیش رفت اما حریف چینی نوشاد توانست ۱۴ بر ۱۲ پیروز شود، در ادامه و در گیم های پنجم و ششم ، ملی پوش ارزنده تنیس روی میز کشورمان، با نتایج ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر ۶ بازی را به نفع خود خاتمه داد تا در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز از زمین خارج شود.

عالمیان در مرحله ۱/۴ پایانی ، فردا از ساعت ۱۷ به وقت محلی به مصاف حریف چین تایپه ای با رنکینگ ۱۶ دنیا خواهد رفت و در صورت برد مدال برنز خود را قطعی خواهد کرد.

رقابت های تنیس روی میز کاپ آسیا با حضور برترین های قاره کهن از ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه در بانکوک در جریان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.