حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

سرمربی دختران هوپس: امیدوارم ارجمند بهترین عملکرد خود را در تیم منتخب جهان به نمایش بگذارد

شناسه : 11672 18 آبان 1401 - 19:35 350 بازدید ارسال توسط :
سرمربی تیم ملی هوپس پیرامون حضور باران ارجمند در تیم منتخب هوپس جهان گفت.
<strong>سرمربی دختران هوپس: امیدوارم ارجمند بهترین عملکرد خود را در تیم منتخب جهان به نمایش بگذارد</strong>
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ حوری آقامیری سرمربی تیم ملی هوپس پیرامون انتخاب باران ارجمند به عنوان نماینده ایران در رقابت های جهانی هوپس و معیار انتخاب این بازیکن گفت: چندین معیار در انتخاب ارجمند تأثیرگذار بود ، یکی از آنها عملکرد ارزیابی آنها در اردوی هوپس سال گذشته بود، دومین معیار شرکت ورزشکاران در کشور اتریش بود و فاکتور بعدی سطح تکنیک پذیری و تمرین پذیری بازیکنان بود و تعهد بازیکن برای پیشرفت در انتخاب آنها تاثیرگذاربود و رنکینگ جهانی ورزشکاران نیز در انتخاب نهایی این بازیکنان خیلی مهم و تاثیرگذار بود.

سرمربی دختران هوپس ایران در پاسخ به اینکه ارجمند به اولین مدال جهانی تاریخ دست یافت، چقدر امیدوارید این مدال برنز ارتقا پیدا کند افزود: باتوجه به اینکه رقابتی وجود ندارد و تیم منتخب تشکیل شده است ، رقابتی برای کسب مدال در مسابقات جهانی نداریم و امیدواریم باران ارجمند بهترین عملکرد خود را در تیم منتخب هوپس جهان به نمایش بگذارد.

آقامیری پیرامون حضور دختران آینده دار پینگ پنگ ایران گفت: خیلی از استعدادها در کشور هستند که با برنامه ریزی های صحیح میتوانند آینده درخشانی برای پینگ پنگ ایران رقم بزنند.

سرمربی تیم ملی هوپس در ادامه گفت: با انجام شرکت در مسابقات متعدد بین المللی برای باران ارجمند و حضور در کمپ های متعدد امیدواریم موفقیت ارجمند در رده ی سنی هوپس در سایر رده ها ادامه دار باشد و شاهد درخشش این ورزشکار در رده های بالاتر باشیم.

آقامیری در پایان درخصوص اینکه چطور میتوانیم شاهد موفقیت بانوان کشورمان در آوردگاههای مهم جهانی و آسیایی باشیم گفت: برای اینکه بتوانیم موفقیت دختران ایران را در مسابقات جهانی و آسیایی ببینیم باید مشابه کشورهای پیشرفته عمل کنیم و در کمپ های متعدد حضور داشته باشیم و از حضور مربیان خارجی بهره ببریم.

اما ذکر این نکته که حضور حامیان مالی به پیشرفت ورزشکاران کشورمان کمک شایانی خواهد کرد قابل یادآوری است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.