حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 رمضان 1445 Wednesday, 27 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1423×

اطلاعیه ها

صدرنشینی پالایش نفت آبادان در پایان دور سوم از مرحله اول لیگ برتر

شناسه : 11576 13 آبان 1401 - 23:48 1078 بازدید ارسال توسط :
پالایش نفت آبادان با کسب 6 امتیاز از سه بازی اول مرحله ی نخست لیگ برتر تنیس روی میز ، صدرنشین شد.
صدرنشینی پالایش نفت آبادان در پایان دور سوم از مرحله اول لیگ برتر
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در پایان روز دوم و پس از انجام بازی های دور سوم از سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور، تیم پالایش نفت آبادان با کسب دو برد و یک باخت و ۶ امتیاز صدرنشین شد.

آبادانی ها که با جذب بازیکنان ملی پوشی نظیر برادران عالمیان، افشین نوروزی و سروش امیری نیا تیمی قدرتمند را راهی این فصل لیگ برتر کرده اند در بازی نخست ۵ بر صفر شهرداری کرج را شکست دادند، در دومین بازی ۳ بر ۲ مغلوب فراسنج تهران شدند و در سومین بازی خود با حساب ۵ بر صفر دانشگاه آزاد را از پیش رو برداشتند و کسب ۶ امتیاز صدرنشین شدند.

مدافع عنوان قهرمانی، رعد پدافند هوایی با کسب دو برد و ۴ امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفت. قهرمان فصل گذشته ی لیگ برتر در دور اول استراحت داشت و در دور دوم توانست ۴ بر ۱ دانشگاه آزاد اسلامی را شکست دهد، و در سومین بازی خود ۴ بر ۱ پاکنژاد اسپرت را شکست داد و در مکان دوم جدول جای گرفت.

فراسنج تهران، دیگر تیم مدعی این فصل، ابتدا ۴ بر ۱ مغلوب دانشگاه آزاد شد، اما در ادامه توانست تیم قدرتمند پالایش نفت را ۳ بر ۲ شکست دهد و در سومین مسابقه خود با نتیجه مشابه ۳ بر ۲ مقابل عقاب نهاجا به برتری دست یافت و با کسب ۳/۵ امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

عقاب نهاجا، دیگر تیم نظامی لیگ امسال ، در اولین مسابقه ۳ بر ۲ مغلوب پاکنژاد اسپرت شد، در دومین بازی با همین نتیجه بازی را به شهرداری کرج واگذار کرد و در سومین بازی خود با نتیجه مشابه ۳ بر ۲ مغلوب فراسنج شد و با کسب ۳ امتیاز در مکان چهارم جدول جای گرفت.

 

دانشگاه آزاد اسلامی که فصل قبل مقام سوم را کسب کرده بود، در اولین بازی خود دست به کاری بزرگ زد و تیم فراسنج را ۴ بر ۱ شکست داد اما در بازی دوم ۴ بر ۱ مغلوب رعد پدافند شد و در سومین بازی ۵ بر صفر نتیجه را به پالایش نفت واگذار کرد و با کسب ۲/۵ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 پاکنژاد اسپرت تهران، تیم تازه لیگ برتری شده ی لیگ امسال، با کسب برد ۳ بر ۲ مقابل عقاب نهاجا اولین برد خود در لیگ برتر را بدست آورد، در دومین دور با قرعه ی استراحت روبرو شد و در سومین بازی خود ۴ بر ۱ مقابل رعد پدافند تن به شکست داد و با کسب ۲ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شهرداری کرج نیز در اولین بازی ۵ بر صفر مغلوب آبادان شد، در دومین بازی ۳ بر ۲ توانست پاکنژاد اسپرت را شکست دهد و در سومین دور با قرعه ی استراحت مواجه بود و با کسب ۱/۵ امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای ایران با حضور ۷ تیم و در ۳ مرحله برگزار خواهد شد.

مرحله ی اول این مسابقات به میزبانی تهران و در ۵ دور برگزار خواهد شد، مرحله ی دوم این رقابت ها در ۵ دور به میزبانی آبادان برگزار خواهد شد و سومین مرحله در ۴ دور به میزبانی آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار می شود.

 

رده  بندی تیم ها تا پایان دور سوم از مرحله ی اول

۱- پالایش نفت آبادان            ۶ امتیاز 

۲- رعد پدافند هوایی             ۴ امتیاز 

۳- فراسنج تهران              ۳/۵ امتیاز

۴- عقاب نهاجا                     ۳ امتیاز

۵- دانشگاه آزاد اسلامی        ۲/۵ امتیاز

۶- پاکنژاد اسپرت                  ۲ امتیاز

۷- شهرداری کرج              ۱/۵ امتیاز   

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.