حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

بیانیه فدراسیون تنیس روی میز در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ

شناسه : 11545 07 آبان 1401 - 23:03 270 بازدید ارسال توسط :
فدراسیون تنیس روی میز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را محکوم کرد و به خانواده ی بازماندگان این فاجعه ی دردناک تسلیت گفت.
بیانیه فدراسیون تنیس روی میز در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ
پ
پ

فدراسیون تنیس روی میز در بیانیه ای ضمن ابراز انزجار از استکبار جهانی، حادثه کور تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی کاظم(شاهچراغ ) را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در بیانیه فدراسیون تنیس روی میز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
 شجره ملعونه تکفیر و وهابیون خبیث در استمرار جنایت‌های گذشته در نجف، کربلا، مشهد و به شهادت رساندن صدها زائر بی‌گناه در کنار بارگاه‌های ملکوتی ائمه اطهار، این بار بارگاه مقدس احمد بن موسی علیه‌السلام را به خون زائرین بیگناه آغشته کرد تا ندای مظلومیت مسلمانان از جور جاهلان و ظالمان در دنیا طنین انداز شود.

در شرایطی که انقلاب اسلامی به گواه دوست و دشمن همچون درخت تناوری است که جهانیان را شگفت زده نموده و در همه عرصه ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته است، تروریست های مزدور و حامیان آنان با بی حرمتی به یکی از اماکن مقدسه مذهبی ایران اسلامی و به خاک و خون کشیدن شماری از هموطنانمان، قلب هر انسان آزاده ای را به درد آودند. در این میان حضور باشکوه و حماسی مردم استان فارس در مراسم تشییع پیکر شهدای این واقعه تلخ، بار دیگر همبستگی ملت و نظام اسلامی را به نمایش گذاشته و جلوه دیگری از وفاداری خود به راه شهدای گرانقدرمان را به منصه ظهور رساندند.

بدینوسیله فدراسیون تنیس روی میز، ضمن همدردی با خانواده‌های شهدای مظلوم فاجعه اخیر و کشتار زائران سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران، مصیبت وارده را به خانواده های داغدیده، ملت شریف ایران و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌نماید.

خون به ناحق ریخته زائران و مجاوران عزیز و شهدای مظلوم ایران، بر خلاف اراده ی دشمنان، مایه وحدت ملت و بیداری چشمان خواب آلود و غفلت زده خواهد شد؛ ان شاءالله

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.