حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

گفت و گو با هادی صبحی؛

صبحی:مردان ایران شانس بالایی برای صعود دارند /دختران ایرانی کار سختی در رقابتهای جهانی خواهندداشت

شناسه : 11482 08 مهر 1401 - 12:15 550 بازدید ارسال توسط :
مربی کمپ تیم‌های ملی تنیس روی میز کشورمان باتوجه به قرعه ایران در رقابت‌های جهانی چین، شانس صعود مردان کشورمان را بالا دانست، اما کار دختران را برای صعود مشکل می‌داند.
صبحی:مردان ایران شانس بالایی برای صعود دارند /دختران ایرانی کار سختی در رقابتهای جهانی خواهندداشت
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ هادی صبحی مربی کمپ تیم های ملی در گفت و گو با سایت فدراسیون درباره قرعه ملی پوشان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جهان در چین، اظهار داشت: تیم مردان باتوجه به همگروهی با ژاپن، هنگ‌کنگ، رومانی و مجارستان و در صورتی که بازیکنان در روز مسابقه از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط خود باشند، می‌توان به پیروزی مقابل هنگ‌کنگ، رومانی و مجارستان امیدوار بود، اما همه می‌دانیم در رقابت‌های جهانی همه تیم‌ها با تمام قوا حاضر می‌شوند و نمی‌توان از قبل خود را پیروز مسابقه دانست.

وی در ادامه پیرامون قرعه تیم بانوان گفت: حضور دختران پینگ‌پنگ کشورمان در آوردگاه مهم جهانی اتفاقی مهم است و اینکه پینگ پنگ بازان کشورمان با بزرگان تنیس روی میز دنیا بازی می‌کنند، می‌تواند در آینده تأثیرات مثبتی را برای تنیس روی میز بانوان به همراه داشته باشد. دختران ایران در گروهی که قدرت‌های برتر جهان نظیر کره‌جنوبی و سنگاپور حضور دارند، قرار گرفته‌اند که این کار را برای ملی پوشان مشکل می‌کند، اما امیدوارم با تلاش و ممارستی که در اردوها نشان داده‌اند، بتوانند مقابل تایلند و لوگزامبورگ بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

مربی کمپ تیم‌های ملی تنیس روی میز افزود: حضور بازیکنان پسر و دختر کشورمان در لیگ‌‌های خارجی در رشد و سطح بازی ملی پوشان تاثیر بسزایی داشته و امیدوارم در آینده شاهد افزایش حضور بازیکنان کشورمان در لیگ‌های معتبر اروپایی باشیم.

صبحی در خاتمه پیرامون مدال برنز تاریخی نوجوانان تنیس روی میز در قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: کسب مدال برنز نوجوانان آسیا که با پیروزی بر تیم قدرتمند کره‌جنوبی به دست آمد، نشان از همت و پشتکار نوجوانان ایرانی و کادر فنی با دانش آن‌ها و حمایت‌های بی‌شائبه فدراسیون در برگزاری مستمر اردوها دارد و بدون تمرین و ممارست قطعاً این نتیجه تاریخی رقم نمی‌خورد. جا دارد کسب این مدال را به خانواده بزرگ ورزش‌های راکتی علی‌الخصوص تنیس روی میز کشور تبریک بگویم و امیدوارم درخشش پینگ‌پنگ بازان ایرانی در رویدادهای بین‌المللی ادامه‌دار باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.