حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1430×

اطلاعیه ها

کانتندر جوانان گرجستان؛

آغاز رقابت های زیر ۱۵ سال کانتندر گرجستان با پیروزی های نمایندگان کشورمان

شناسه : 11443 30 شهریور 1401 - 12:52 326 بازدید ارسال توسط :
رقابت های کانتندر جوانان گرجستان در رده ی سنی زیر 15 سال با صعود نمایندگان کشور به مرحله ی حذفی همراه بود.
آغاز رقابت های زیر ۱۵ سال کانتندر گرجستان با پیروزی های نمایندگان کشورمان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در سومین روز از رقابت های کانتندر گرجستان، ملی پوشان کشورمان در رده ی سنی زیر ۱۵ سال کار خود را آغاز کردند.

سید سینا قریشیان با دو پیروزی ۳ بر صفر مقابل حریفانی از ارمنستان و گرجستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله ی حذفی شد و در این مرحله با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل رستم حاجیلی از آذربایجان به جمع ۱۶ بازیکن برتر رقابت ها راه یافت.

همچنین بنیامین فرجی با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل حریفی از قزاقستان و ۳ بر صفر در برابر گرجستان راهی مرحله ی حذفی شد و در این مرحله با برد ۳ بر صفر مقابل حریف قزاق به جمع ۸ بازیکن برتر رقابت ها صعود کرد.

محمد پرهام گلستانی نیز در مرحله ی گروهی با دو برد ۳ بر صفر مقابل حریفانی از قزاقستان و ارمنستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله ی حذفی شد ، اما در این مرحله با شکست ۳ بر ۱ مقابل حریفی از بلژیک ار دور رقابت ها کنار رفت.

محمد حسن حبیبی دیگر نماینده کشورمان ابتدا ۳ بر ۲ نتیجه را به حریف قزاقستانی واگذار کرد ، در ادامه ۳ بر صفر مقابل ورزشکار یونانی به برتری دست یافت و راهی مرحله ی حذفی شد، حبیبی در این مرحله با قرعه ی استراحت روبرو شد و به جمع ۸ بازیکن برتر رقابت ها صعود کرد.

 

رقابت های کانتندر گرجستان به میزبانی تفلیس با حضور ۹ ورزشکار کشورمان در ۴ رده ی سنی در حال انجام می باشد و علی گلستانی هدایت ملی پوشان کشورمان در این مسابقات را عهده دار می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.