حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

14 شوال 1445 Monday, 22 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

کانتندر جوانان گرجستان؛

صعود سه پینگ پنگ باز ایران در رده زیر ١٣ سال به جمع ٨ بازیکن برتر کانتندر گرجستان

شناسه : 11431 28 شهریور 1401 - 23:56 333 بازدید ارسال توسط :
هر سه پينگ پنگ باز كشورمان در رده ي سني زير ساله هاي كانتندر گرجستان با پيروزي در مرحله ي گروهي و حذفى به جمع ٨ بازيكن برتر رقابت ها راه يافتند.
صعود سه پینگ پنگ باز ایران در رده زیر ١٣ سال به جمع ٨ بازیکن برتر کانتندر گرجستان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در آغاز رقابت های زیر ١٣ ساله های کانتندر گرجستان، هر سه ملى پوش پینگ پنگ کشورمان با درخشش در مرحله ی گروهی به جمع ٨ بازیکن برتر راه یافتند.

محمد پرهام گلستانی در گروه اول با سه پیروزى مقابل رقیبانی از یونان، گرجستان و قزاقستان به مرحله ی ١/٨ پایانی راه یافت و در این مرحله با قرعه استراحت روبرو شد و به جمع ٨ بازیکن برتر مسابقات راه یافت.

همچنین در گروه ٢ مسابقات، بنیامین فرجی با سه برد قاطع مقابل حریفانی از ازبکستان، گرجستان و امارات به مرحله ی حذفی راه یافت و در این مرحله با قرعه ی استراحت مواجه شد و راهی مرحله ی ١/۴ پایانی شد.

در ادامه فراز شکیبا در گروه ٣ با سه پیروزی مقابل حریفانی از سوئد، گرجستان و امارات به عنوان صدرنشین راهی مرحله ى ١/٨ پایانی شد و در این مرحله با برد مقابل حریفی از امارات به جمع ٨ بازیکن برتر مسابقات راه یافت.

رقابت هاى کانتندر جوانان گرجستان از ٢٨ تا ٣١ شهریورماه به میزبانى تفلیس، در چهار رده ى سنى زیر ١٣، زیر ١۵، زیر ١٧ و زیر ١٩ ساله ها در جریان است و ایران با ٨ ورزشکار در این مسابقات حاضر است.

هدایت تیم هاى اعزامى برعهده ى على گلستانى میباشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.