حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

کانتندر جوانان گرجستان؛

صعود هر پنج نماینده پینگ پنگ ایران در رقابت هاى زیر ١٧ سال کانتندر گرجستان

شناسه : 11428 28 شهریور 1401 - 23:32 367 بازدید ارسال توسط :
هر ٥ نماينده تنيس روي ميز كشورمان با پيروزي مقابل حريفان خود در مرحله ى گروهى رقابت هاى كانتندر تفليس راهى مرحله ى حذفى شدند.
صعود هر پنج نماینده پینگ پنگ ایران در رقابت هاى زیر ١٧ سال کانتندر گرجستان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت هاى کانتندر جوانان گرجستان از صبح امروز (دوشنبه) در شهر تفلیس در دو رده ى سنى زیر ١٧ سال و زیر ١٣ سال آغاز شد.

در گروه ۶ این مسابقات امیر مهدى کشاورزى با برد ٣ بر صفر مقابل بورشچوسکى از اکراین و ٣ بر ١ در مقابل رستم حاجیلی از آذربایجان به عنوان صدرنشین راهى مرحله ى حذفی شد.

در گروه ٧ رقابت های زیر ١٧ ساله ها ، محمد حسن حبیبی با برد ٣ بر ٢ مقابل عبدالله ماماى از قزاقستان و پیروزى ٣ بر صفر مقابل محمد الهول از امارات به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه یافت.

همچنین در گروه ٨ مسابقات، سید سینا قریشی در مصاف با ملادزه از گرجستان ٣ بر صفر پیروز شد و در ادامه با برد ٣ بر صفر مقابل عبدالله الهول از امارات به عنوان نفر اول راهی مرحله ى حذفى شد.

در گروه ٩ مسابقات نیز سید علی سجادیان با دو برد ٣ بر صفر مقابل حریفانی از ارمنستان و بلژیک و برد ٣ بر یک مقابل گرجستان به عنوان صدرنشین پای به مرحله ی حذفی گذاشت.

در گروه ١٠ نیز نیما نقوی با دو برد مشابه ٣ بر صفر مقابل رمضان نظیر از قزاقستان و استپانیان از ارمنستان و شکست ٣ بر ٢ مقابل حریفی از آذربایجان به عنوان نفر دوم راهی مرحله ی حذفی شد.

در مرحله ١/١۶ پایانى سید علی سجادیان در مصاف با ابراهیم گوبران از یمن با نتیجه ی ٣ بر صفر شکست خورد و حذف شد، در همین مرحله مصاف نیما نقویان و و امیرمهدی کشاورزی با نتیجه ى ٣ بر ١ به سود کشاورزى خاتمه یافت ، همچنین محمد حسن حبیبی با برد ٣ بر ١ مقابل حریف بلژیکی به مرحله ى ١/٨ پایانى صعود کرد و سید سینا قریشی در مصاف با حریف آذربایجانی با حساب ٣ بر مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت هاى کانتندر جوانان گرجستان از ٢٨ تا ٣١ شهریورماه به میزبانى تفلیس، در چهار رده ى سنى زیر ١٣، زیر ١۵، زیر ١٧ و زیر ١٩ ساله ها در جریان است و ایران با ٨ ورزشکار در این مسابقات حاضر است.

هدایت تیم هاى اعزامى برعهده ى على گلستانى میباشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.