حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

لیگ نوجوانان و جوانان؛

هیئت تنیس روی میز قم قهرمان لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاههای کشور شد

شناسه : 11401 24 شهریور 1401 - 18:36 435 بازدید ارسال توسط :
تیم تنیس روی میز هیئت قم با غلبه بر تیم نفت و گاز گچساران قهرمان رقابت های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان باشگاههای کشور شد.
هیئت تنیس روی میز قم قهرمان لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاههای کشور شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛رقابت های لیگ برتر نوجوانان و جوانان تنیس روی میز باشگاههای کشور از روز دوشنبه ۲۱ شهریورماه با حضور ۱۸۰ ورزشکار در قالب ۲۹ تیم به میزبانی قم آغاز شد که در پایان با قهرمانی نماینده میزبان خاتمه یافت.

تیم تنیس روی میز هیئت قم با غلبه بر تیم های آکادمی تاپ گرگان و آراز پارس آباد به عنوان سرگروه به مرحله حذفی راه یافت و در این مرحله با غلبه بر تیم های آکادمی آرمند تهران و مقاومت تبریز به نیمه نهایی صعود کرد، در مرحله نیمه نهایی تیم هیئت قم با غلبه بر تیم ادسکو تهران فینالیست شد و حریف نفت و گاز گچساران در دیدار پایانی شد.

نفت و گاز گچساران نیز با دو پیروزی مقابل آکادمی آرمند تهران و نوین چرم البرز راهی مرحله ی حذفی شد و در ادامه با پیروزی مقابل آکادمی تاپ گرگان و آکادمی پینگ پنگ خراسان رضوی به نیمه نهایی صعود کرد. در مرحله ی نیمه نهایی نیز نفت و گاز گچساران با غلبه بر پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی دست یافت و حریف هیئت تنیس روی میز قم در دیدار نهایی شد.

در مسابقه پایانی، تیم های هیئت قم و نفت و گاز گچساران که از بازیکنان ملی پوش تیم های ملی نوجوانان و جوانان در ترکیب خود بهره میبردند بازی نزدیکی را از خود به نمایش گذاشتند.

 

ابتدا بنیامین فرجی از تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه ۳ بر صفر از سد علی سجادیان از قم گذشت، در ادامه امیرمهدی کشاورزی با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل سامران کریمی از گچساران بازی را به تساوی ۱ بر ۱ رساند. در ادامه محمد حسن حبیبی بازیکن هیئت قم با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل متین نجفی از گچساران پیروز شد تا این بار قم در فینال از حریف خود پیش بیوفتد.

در ادامه ی این فینال نزدیک ، بنیامین فرجی از نفت و گاز توانست با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل امیر مهدی کشاورزی کار را به تساوی بکشاند تا دیدار سامران کریمی از گچساران و علی سجادیان از قم تعیین کننده ی قهرمان لیگ برتر رقابت های نوجوانان و جوانان باشگاههای کشور باشد.

 

در آخرین دیدار این مسابقات، علی سجادیان با حساب ۳ بر صفر مقابل کریمی به برتری دست یافت و کاپ قهرمانی در قم باقی ماند و تیم نفت و گاز گچساران نیز به مقام نائب قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

 

تیم های آدسکو تهران و پالایش نفت آبادان نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

 

رده بندی نهایی لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاههای کشور

هیئت تنیس روی میز قم   مقام اول

نفت و گاز گچساران      مقام دوم

آدسکو تهران              مقام سوم مشترک

پالایش نفت آبادان        مقام سوم مشترک

 

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.