حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

7 محرم 1446 Saturday, 13 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

افتتاح سالن مجهز تنیس روی میز شهرستان بم توسط رئیس فدراسیون

شناسه : 11361 21 شهریور 1401 - 16:03 492 بازدید ارسال توسط :
سالن تنیس روی میز شهرستان بم با امکانات مناسب جهت برپایی مسابقات و اردوهای تیم ملی توسط رئیس فدراسیون تنیس روی‌ میز افتتاح شد.
افتتاح سالن مجهز تنیس روی میز شهرستان بم توسط رئیس فدراسیون
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی‌میز؛ ظهر امروز (دوشنبه) سالن تنیس روی میز شهرستان بم توسط مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون و میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان افتتاح شد.

در این مراسم فرهاد نیکزاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون، احسان ایرانمنش رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمان و مهندس خیرخواه میهمان ویژه فدراسیون نیز حضور داشتند.

این سالن مجهز به میز های استاندارد نوشاد بوده و با توجه به امکانات قابل توجه، میتواند از این پس میزبانی رقابت های قهرمانی کشور و اردوهای تیم های ملی در رده های سنی مختلف را عهده دار باشد.

رئیس فدراسیون در مراسم افتتاح این سالن ضمن ابراز خرسندی از ایجاد چنین زیر ساختی در شهرستان بم افزود: این سالن و امکانات آن در سطح بسیار بالا قرار داشته و همان تجهیزاتی است که ما در تهران و در فدراسیون از آنها استفاده میکنیم.

مهرداد علی قارداشی در ادامه گفت : اکنون شهرستان بم آماده برگزاری کلاس های مربیگری و داوری است .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با حضور خیرین و عاشقان این رشته در استان کرمان شاهد افزایش سالن های پینگ پنگ جهت پرورش و شکوفایی قهرمانانی در این خطه ی پهناور باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.