حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

دیدار مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران با رئیس فدراسیون تنیس روی میز

شناسه : 11309 15 شهریور 1401 - 11:26 382 بازدید ارسال توسط :
رحمت اله محمدی رئیس امور ورزش باشگاه نفت و گاز گچساران با مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون دیدار کرد.
دیدار مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران با رئیس فدراسیون تنیس روی میز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رحمت اله محمدی با حضور در فدراسیون تنیس روی میز با مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

محمدی در خصوص آمادگی شهرستان گچساران و باشگاه نفت و گاز این شهر در میزبانی از اردوهای تیم های ملی تنیس روی میز در رده های سنی مختلف، برگزاری کلاس های داوری و مربیگری و همچنین حضور تیم تنیس روی میز بزرگسالان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر، با علیقارداشی گفت و گو کرد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران پیرامون حضور قدرتمند این باشگاه در رقابت های نوجوانان و جوانان باشگاههای برتر کشور گفت: نفت و گاز گچساران با جذب بنیامین فرجی و سامران کریمی دوتا از بهترین بازیکنان ایران در این رده سنی ، عزم خود را برای قهرمانی در لیگ نوجوانان و جوانان جذب کرده است و امیدواریم با سرمایه گذاری و استفاده از بازیکنان بومی بتوانیم در لیگ برتر بزرگسالان تنیس روی میز باشگاههای کشور نیز حضوری مؤثر داشته باشیم.

محمدی در پایان درخصوص حضور در لیگ برتر باشگاههای کشور گفت: با صحبتهای مؤثری که با رئیس فدراسیون انجام دادیم، تمام تلاش خود را خواهیم کرد که امسال در لیگ برتر حضوری فعال داشته باشیم و در سالهای آینده حضوری قدرتمند برای کسب رتبه های برتر در لیگ برتر تنیس روی میز از خود بجای بگذاریم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.