حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1445×

اطلاعیه ها

قهرمانی پرهام گلستانی در تنیس روی میز کانتندر جهانی اردن

شناسه : 11180 06 شهریور 1401 - 9:25 577 بازدید ارسال توسط :
مسابقات جهانی تنیس روی میز کانتندر جوانان که در شهر امان کشور اردن در جریان اس با قهرمانی محمد پرهام گلستانی از ایران به اتمام رسید.
قهرمانی پرهام گلستانی در تنیس روی میز کانتندر جهانی اردن
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ ستاره نوظهور خراسان رضوی با انگیزه و جدیت تمام در مقابل حریفان خود، صف آرایی کرد و طعم شیرین قهرمانی را چشید.
گلستانی در مرحله گروهی با سه برد مقتدرانه بعنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کرد. در اولین گام مرحله حذفی با قرعه استراحت مواجه شد و به یک چهارم نهایی رسید.


در مرحله یک چهارم پایانی با پیروزی ارزشمند مقابل حریف هندی به نیمه نهایی صعود کرد.


عبدالرحمان الطاهر دارنده رنک ۱۴ جهانی رده سنی ۱۳ سال جهان از عربستان حریف بعدی گلستانی در مرحله نیمه نهایی بود و نوجوان شایسته پینگ پنگ ایران با پیروزی مقابل حریف عربستانی به فینال صعود کرد. نماینده پرامید پینگ پنگ ایران در فینال به مصاف حریف تایلندی رفت و در حالی که ابتدا سویفانگ تایلندی با نتیجه دو بر یک از پرهام جلو افتاد، اما بازی جسورانه و غیرتمند پرهام به کمک او آمد و در نهایت با نتیجه سه بر دو این حریف قدرتمند شرق آسیایی را شکست داد و عنوان قهرمانی رقابت های کانتندر جوانان امان را تصاحب کرد.

هدایت پرهام در این مسابقات برعهده ی رمضانعلی گلستانی می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.